ترس لیورپول از جدایی؛ کلوپ پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداد

ترس لیورپول از جدایی؛ کلوپ پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه لیورپول از عدم قبول پیشنهاد تمدید قرارداد خود به یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این تیم، نگران است. 

به گزارش فوتبالی، گفته می شود کلوپ در حال حاضر حدود 7 میلیون پوند در سال دستمزد می گیرد و گروه ورزشی فنوی تصمیم دارند پس از قهرمانی لیورپول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا این مبلغ را به 10 میلیون پوند در سال افزایش دهند. مدیران باشگاه علاقه بسیاری دارند که این مربی آلمانی قرارداد 6 ساله دیگری به ارزش 60 میلیون پوند با این تیم امضا کند تا خطر احتمالی پیوستن او به هر رقیب اروپایی را از بین ببرند. روزنامه انگلیسی سان که این خبر را منتشر کرده، معتقد است که کلوپ بیشتر از پول برای سلامتی خود ارزش قائل است و به همین دلیل مدتی زمان خواسته تا به درخواست تمدید قرارداد مدیران لیورپول پاسخ دهد.

 این مربی در سال 2016 قرارداد 6 ساله ای با آنفیلد به امضا رساند که تا سال 2022 او را در این ورزشگاه حفظ خواهد کرد و به نظر نمی رسد که پیش از آن زمان و پایان دوره هفت ساله، این دو از هم جدا شوند. مالکان لیورپول نگران این هستند که موفقیت های کلوپ باعث جلب توجه سایر رقبا شود. پیش از این صحبت از علاقه یوونتوس و رئال مادرید به جذب این بازیکن شده بود اما مائوریتزیو ساری و زین الدین زیدان هدایت این دو تیم را بر عهده گرفتند. با این حال کسب ششمین قهرمانی لیگ قهرمانان در تاریخ لیورپول و همچنین حضور مداوم این تیم در کورس قهرمانی باعث شده که بسیاری او را یک مربی موفق بدانند. کلوپ قصد دارد امسال به حسرت 29 ساله لیورپول در کسب جام قهرمانی پایان دهد. اما تاخیر او در پاسخ به پیشنهاد تمدید قرارداد، مدیران لیورپول را نگران کرده است.

1070