نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی: یک زمین چمن خوب در قائمشهر پیدا کردیم/ مهاجری هر چه بگوید همان کار را می‌کنیم!

نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی: یک زمین چمن خوب در قائمشهر پیدا کردیم/ مهاجری هر چه بگوید همان کار را می‌کنیم!

وب سایت رسمی فوتبالی- نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی اعلام کرد تمرینات این تیم پس از اردوی ۱۰ روزه کرمانشاه در شهر قائمشهر پیگیری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدعلی قنبری، نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی مازندران درباره محل تمرینات تیم نساجی و اینکه آیا این تیم تمرینات خود را در تهران دنبال خواهد کرد یا قائمشهر، اظهار داشت: تیم ما احتمالاً از فردا (دوشنبه) اردوی 10 روزه خود را در کرمانشاه آغاز خواهد کرد و بعد از آن هم قرار است تمرینات در قائمشهر دنبال شود. محل تمرینات ما هم در قائمشهر خواهد بود.

وی در مورد نبودن زمین چمن خوب در زمان اردوی سه روزه تیم نساجی در شهر قائمشهر و جابه‌جایی تمرینات این تیم تصریح کرد: به هر حال فصل بارندگی باعث شده بود تا زمین‌ها شرایط خوبی نداشته باشند، اما الآن یک زمین چمن خوب پیدا کردیم و در حال آماده‌سازی آن برای تمرین هستیم. به امید خدا هم هر چه کادرفنی بخواهد فراهم می‌کنیم.

نماینده تام‌الاختیار باشگاه نساجی درباره جذب بازیکنان جدید برای این تیم نیز تصریح کرد: ما سه بازیکن جدید جذب خواهیم کرد. قطعاً یک مهاجم ششدانگ و یک مدافع وسط می‌خواهیم که باید آنها را به خدمت بگیریم. به طور کلی هر چه رضا مهاجری (سرمربی نساجی) صلاح بداند همان کار را انجام خواهیم داد. ما به هیچ عنوان در کار او دخالت نخواهیم کرد و مهاجری در زمینه جذب بازیکن اختیار تام دارد. باشگاه تمام قد پشت سرمربی تیم است.

4344