دروازه بان آرژانتین: به سختی می توان تکنولوژی وار را درک کرد

دروازه بان آرژانتین: به سختی می توان تکنولوژی وار را درک کرد

سایت رسمی فوتبالی- فرانکو آرمانی دروازه بان تیم ملی آرژانتین در پایان دیدار تیم ملی کشورش مقابل شیلی در بازی رده بندی کوپا آمه ریکا که با برد آلبی سلسته همراه بود، گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران انجام داد.

به گزارش فوتبالی، آرمانی در صحبت هایی اعلام کرد که بهره گیری از تکنولوژی وار در این رقابتها، با بی عدالتی هایی در حق آرژانتین همراه بوده و درعین حال اعلام کرد که کسب مقام سومی این رقابتها، مرهمی برزخمهای آلبی سلسته بعد از باخت مقابل برزیل در بازی نیمه نهایی به حساب می آید.

حالا آرژانتین با کسب مقام سومی خاک برزیل را ترک خواهد کرد و نقطه عطف عملکرد فرانکو آرمانی در این رقابتها، مهار پنالتی در بازی با پاراگوئه بود. آرمانی در پایان بازی تیمش مقابل شیلی به خبرنگاران گفت:« این بازی برای آن بود که کمی تلخی ناکامی در بازی با برزیل را از یاد ببریم. البته ما مقابل برزیل خوب کار کرده بودیم. حالا با برد در بازی رده بندی، خداحافظی خوبی با کوپا آمه ریکا انجام می دهیم. »

البته او انتقاداتی هم از نحوه قضاوت بازیها داشت. آرمانی ادامه داد:« درک تکنولوژی وار خیلی سخت است. این ناعادلانه است ولی خب.. حالا کار دیگر تمام شده و نمی توان کاری انجام داد.»

او در بازی با شیلی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی آرژانتین بود و با عملکرد نسبتا قابل قبولی که در این رقابتها داشت، شانس زیادی برای حضور درترکیب اصلی آرژانتین در بازی های آتی خواهد داشت.

6363