اخراج مسی در بازی رده بندی کوپا آمه ریکا

اخراج مسی در بازی رده بندی کوپا آمه ریکا

سایت رسمی فوتبالی- در دقایق پایانی نیمه اول بازی رده بندی کوپا آمه ریکا، درگیری ای میان لیونل مسی و مدل رخ داد و داور بازی دراین صحنه، با کارت قرمز هردو بازیکن را از زمین اخراج کرد

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 37 بازی، تیم ملی آرژانتین حمله ای را با لیونل مسی ترتیب داده بود. در همان لحظه مسی و مدل برای مال خود کردن توپ با هم تنه به تنه شدند. اما درگیری برای مال خود کردن توپ بالا گرفت و کاپیتان های دو تیم با هم درگیر شدند. همین درگیری سبب شد تا داور مسابقه به هردو بازیکن کارت قرمز نشان دهد.

این بازی که از ابتدا پرتنش و پردرگیری دنبال می شد، با اخراج کاپیتان های دو تیم به حاشیه کشیده شد و برای دقایقی بازیکنان دوتیم با هم درگیر بودند و درعین حال تلاش می کردند تا داور را متقاعد کنند که نباید کاپیتان های تیمهایشان را از زمین اخراج می کرده. این جروبحثها دقایقی ادامه داشت و کار به جایی کشید که اعضای کادر فنی دو تیم وارد زمین شدند و لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین می کوشید تا بازیکنان شیلی را آرام کند.

در ادامه داور مسابقه تصمیم گرفت تا با اتاق وار مشورت کند؛ اما بعد از مشورت با اتاق وار هم نظر او برنگشت و لیونل مسی و گری مدل، کاپیتانهای هردو تیم زمین مسابقه راترک کردند.

6363