ایکاردی و ناینگولان دیگر در اینتر جایی ندارند

ایکاردی و ناینگولان دیگر در اینتر جایی ندارند

سایت رسمی فوتبالی- جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینترمیلان درهای خروجی باشگاه را به مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی نرآتزوری و راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی تیم نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، ماروتا خیلی شفاف و روشن اعلام کرده که اینترمیلان برای فصل بعد روی ایکاردی و ناینگولان حسابی باز نخواهد کرد. او در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا دراین باره گفته:« ایکاردی و ناینگولان در برنامه های اینتر جایی ندارند و خودشان این را می دانند.»

با انتصاب آنتونیو کونته در سمت سرمربیگری اینترمیلان، اوضاع دراین باشگاه دستخوش تغییرات زیادی شده و هواداران نرآتزوری امیدهای زیادی دارند تا اینتر بتواند دوباره به روزهای اوجش بازگشته و برای قهرمانی در سری آ بجنگد. اما بحث این است که ایکاردی و ناینگولان دو تا از مهره های ارزشمند و کلیدی این تیم هستند که البته حاشیه های زیادی را هم به همراه دارند.

آقای ماروتا دراین رابطه گفته:« ما با طرفین صحبت کرده ایم و مواضع باشگاه را به آنها اعلام کرده ایم. ایکاردی و ناینگولان، بازیکنان بامهارتی هستند ولی فقط مهارت نیست که منجر به برد دربازیها می شود. این یک تیم منسجم است که در تورنمنتها به قهرمانی می رسد. در نتیجه این دو بازیکن، در برنامه های آتی ما جایی ندارند. این را با شفافیت و در نهایت احترام اعلام می کنیم.»

مائورو ایکاردی تا ژوئن سال 2021 با اینترمیلان قرارداد دارد و قرارداد ناینگولان با نرآتزوری در سال 2022 منقضی خواهد شد.

6363