زیدان، مربی تیم ملی فرانسه را به مادرید برد

زیدان، مربی تیم ملی فرانسه را به مادرید برد

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان نگرانی های زیادی در مورد مربی بدنساز تیمش داشت و به دنبال آن بود که یک مربی بدنساز حرفه ای و مورد اعتماد را به شهر مادرید ببرد. سه سال پیش بود که زیزو آنتونیو پینتوس را به عنوان مربی بدنساز تیم مادریدی برگزیده بود ولی بعد از جدایی او از جمع کهکشانی ها در فصل تابستان، سرمربی تیم مادریدی به دنبال جانشین مناسبی برای او بود.

به گزارش فوتبالی، زیدان حالا مربی بدنساز ایده آلش را یافته و گرگوری دوپون را جانشین پینتوس کرده است. بدین ترتیب گرگوری دوپون فرانسوی مربی بدنساز جدید باشگاه مادریدی خواهد بود و باشگاه رئال مادرید هم روز شنبه با انتشار بیانیه ای رسمی این خبر را اعلام کرد.

آقای دوپون، بلافاصله به شهر مادرید سفر کرده و از روز دوشنبه کارش را در تیم مادریدی آغاز خواهد کرد و با بازیکنان تیم دیدار خواهد داشت و روز سه شنبه با کاروان رئال مادرید عازم مونترئال کانادا خواهد شد تا در اردوی پیش فصل، در جمع کادر فنی زیدان حضور داشته باشد.

او تا پیش از این در تیم ملی فرانسه مشغول به کار بود و یکی از مربیان بدنساز سرشناس کشور فرانسه به حساب می آید ولی حالا آقای دوپون با ترک کادر فنی تیم ملی فرانسه ، جانشین پینتوس شده و با خاویر مایو، یکی از مربیان بدنساز باشگاه مادریدی به همکاری خواهد پرداخت. آقای پینتوس هم از حالا به بعد در اینتر با آنتونیو کونته همکاری خواهد کرد.

زیدان از مدتی پیش تلاشهایش را برای بازسازی کادرفنی رئال در پروژه جدیدش آغاز کرده و یک ماه پیش در سن سباستین با لوئیس یوپیس که مربی دروازه بانان تیمش بود و حالا درتیم رئال سوسیداد مشغول به کار است دیدار کرده بود. در حال حاضر روبرتو واسکس مربی دروازه بانان رئال مادرید است.

6363