ملاقات مورینیو با ثروتمندترین مرد چین؛ ژوزه پیشنهاد گوانگژو را رد کرد

ملاقات مورینیو با ثروتمندترین مرد چین؛ ژوزه پیشنهاد گوانگژو را رد کرد

سایت رسمی فوتبالی - ژوزه مورینیو با ثروتمندترین تیم چین در مورد هدایت گوانگژو اورگرانده و تیم ملی چین ملاقات کرد اما پاسخ وی به پیشنهاد نجومی آنها منفی بوده است.

به گزارش فوتبالی، مورینیو با هوی کا یان، تاثیرگذارترین شخصیت فوتبال چین ملاقات کرده تا در مورد بازگشت وی به مربیگری صحبت کند. هوی مالک شرکت سرمایه گذاری اورگرانده است. تیم گوانگژو اورگرانده یکی از مجموعه های تابعه هوی است که در سالهای اخیر تلاش کرده تا مشهورترین شخصیت های دنیای فوتبال را به چین ببرد.

مالک گوانگژو که یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، پس از مذاکره با واسطه ها توانست جلسه ای با مورینیو ترتیب بدهد تا با او در مورد هدایت گوانگژو اورگرانده و تیم ملی چین صحبت کند اما پاسخ مربی پرتغالی به این پیشنهاد منفی بوده است. 

در سالهای اخیر مربیانی نظیر فابیو کاپلو، اسون گوران اریکسون و مارچلو لیپی هم به چین رفته اند و بنیتز به تازگی هدایت دالیان را به عهده گرفته است. 

مورینیو از زمان اخراج از منچستریونایتد در زمستان 2018 بدون تیم مانده است. او پس از 19 سال مربیگری امسال پیشنهادهای جالبی از تیم های بزرگ اروپا نداشته و از سویی دیگر شایعاتی در مورد بازگشتش به لیگ ایتالیا مطرح است. 

گفته می شود که دلیل اصلی مورینیو در مورد رد پیشنهاد چینی ها، مسائل خانوادگی بوده است.