نویر، بایرن مونیخ را تهدید کرد/ ترکیب را تقویت نکنند، می رود!

نویر، بایرن مونیخ را تهدید کرد/ ترکیب را تقویت نکنند، می رود!

سایت رسمی فوتبالی - بایرن مونیخ پس از حذف مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل تصمیم گرفت که ترکیبش را از نو بسازد. به همین خاطر این تیم مذاکراتی با بازیکنانی نظیر هودسون اودوی، لروی سانه و عثمان دمبله داشته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که به ترکیب فعلی بایرن اعتراض دارد، مانوئل نویر است. دروازه بان آلمانی اعتقاد دارد که ترکیب این تیم برای رقابت با بهترین های اروپا باید تقویت شود.  توماس کروث، وکیل نویر در مصاحبه با سودوشه زیتونگ گفت:"مانوئل می خواهد فاتح چمپیونزلیگ شود. موفقیت به او انگیزه می دهد. احساس من این است که فاصله بایرن با چهار تیم برتر انگلیس در حال حاضر خیلی زیاد است. ترکیب تیم در حال حاضر به اندازه کافی خوب نیست تا بتواند مانوئل را به اهدافش برساند."

حرفهای وکیل نویر را می توان مثل یک بمب دانست. به نظر می رسد که این دروازه بان باتجربه مدیران باواریایی ها را تهدید کرده که اگر ترکیب را تقویت نکنند، جدا می شود. قرارداد فعلی نویر با بایرن مونیخ تا 2021 اعتبار دارد. وکیل دروازه بان تیم ملی آلمان در ادامه بیان کرد:"مانوئل نمی خواهد در سال 2021 متوقف شود. چگونه شرایط در آینده بهتر می شوند؟ اتفاق طبیعی تمدید قرارداد و بازنشستگی در بایرن است اما این تنها راه حل نیست."