مدیر برنامه بوفون: بندی برای شکستن رکورد مالدینی در قرارداد نیست

مدیر برنامه بوفون: بندی برای شکستن رکورد مالدینی در قرارداد نیست

سایت رسمی فوتبالی - سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه جان لوییجی بوفون، تایید کرد که هیچ بندی مبنی بر انجام تعداد بازی مشخص برای شکستن رکورد پائولو مالدینی در قرارداد این بازیکن با یوونتوس وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان در ژانویه 2020، 42 ساله خواهد شد اما هنوز فعال است و قصد دارد پیش از قبول شغل مدیریتی در تورین، یک فصل دیگر نیز درون دروازه این تیم حضور داشته باشد. مدیر برنامه بوفون در گفتگو با رادیو بیانکونرا اظهار داشت: " بازگشت به یوونتوس کاملا غیرمنتظره بود. ما در حال بررسی سایر پیشنهادات بودیمم که یوونتوس تماس گرفت. وقتی با او در این باره صحبت کردم، به نتیجه رسیدیم که این بهترین تصمیم است. چه از نظر احساسی و چه برای خانواده. بازگشت به یوونتوس برای کسی که همیشه یک هوادار احساسی این تیم بوده بهترین اتفاقی بود که می توانست رخ دهد. با این حال من از حضور او در پی اس جی نیز بسیار خوشحال بودم. اگر او سال گذشته بازنشسته می شد، نمی توانست به یوونتوس بازگردد. تجربه در پاریس تجربه خوشایندی بود. "

خبرهایی مبنی بر وجود بندی در قرارداد بوفون برای انجام حداقل 8 بازی در سری آ وجود داشت که بدین ترتیب او می توانست رکورد پائولو مالدینی را در سری آ بزند. مارتینا در این باره گفت: " هیچ بندی وجود ندارد و ما هرگز چنین بحثی را مطرح نکردیم. او تنها به یوونتوس آمد تا دوباره جیجی بوفون باشد. دروازه بان جوانتری به نام شزنی در این تیم حضور دارد که عملکرد بسیار خوبی داشته است. جیجی یک قدم به عقب برداشت تا همه چیز به نفع تیم پیش برود. "

1070