تبدیل شدن خانواده سوارز به اعضای "شگفت انگیزان"

تبدیل شدن خانواده سوارز به اعضای "شگفت انگیزان"

سایت رسمی فوتبالی- با حذف تیم ملی اروگوئه از گردونه رقابتهای کوپا آمه ریکا، تعطیلات تابستانی لوئیس سوارز و سایر بازیکنان این تیم آغاز شد. با وجودی که سوارز با چشمانی گریان رقابتهای کوپا آمه ریکا و خاک برزیل را ترک کرد ولی حالا در آغوش گرم خانواده، خیلی سریع این ناکامی را فراموش کرده و دوباره لبخند به لبانش بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، مسئولان باشگاه بارسلونا به بازیکنان حاضر در رقابتهای کوپا آمه ریکا چند روزی بیشتر از سایر بازیکنان استراحت داده اند وبدین ترتیب سوارز می تواند چند هفته ای بیشتر از سایر هم تیمی هایش به استراحت بپردازد و پس از آن، باید در زمان تعیین شده به تمرینات تیم کاتالان ملحق شود.

سوارز این روزها درکنار خانواده اش در اروگوئه به سر می برد و در جمع خانواده به استراحت می پردازد. او درعین حال به مدارس فوتبالی که در سرزمین مادری اش با نام او به فعالیت می پردازند سر می زند. حالا و دراین روزهای تعطیلات، سوفیا بالبی، همسر سوارز تصویری از خانواده پنج نفری شان را در لباسهایی با طرح شخصیتهای کارتون شگفت انگیزان در شبکه های اجتماعی منتشر کرده ودر شرح این عکس نوشته:« خانواده شگفت انگیز من.» 

دراین تصویر لوئیس سوارز را درکنار دو فرزند بزرگترش که بین او و همسرش ایستاده اندو لباسهایی با طرح شخصیتهای کارتون "شگفت انگیزان" که هم سن و سال خودشان هستنند، می بینیم و لائوتارو نوزادسوفیا و سوارز هم در دستان پدر و مادرش قرار دارد. 

6363