سخنگوی ذوب‌آهن: بازیکنان سرباز به ذوب‌آهن برمی‌گردند/ برای بازی در کشور ثالث مشکل فنی نداریم

سخنگوی ذوب‌آهن: بازیکنان سرباز به ذوب‌آهن برمی‌گردند/ برای بازی در کشور ثالث مشکل فنی نداریم

وب سایت رسمی فوتبالی-  احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: در صورت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان حریف ما عربستانی است و باید در کشور ثالث بازی کنیم، ولی مشکلی از لحاظ فنی در تیم نداریم و می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، احمد جمشیدی در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خداراشکر تیم مشغول تمرین است و خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر می‌کنیم. منصوریان از روز نهم تیر به تمرینات اضافه شده و همه چیز به خوبی در حال انجام است.

وی درباره آخرین وضعیت بازگشت بازیکنان سرباز این تیم گفت: فعلا همچنان پیگیر موضوع هستیم تا هر چه زودتر آنها به تمرینات تیم اضافه شوند، اما جای هیچ نگرانی نیست. البته درست است که دیرتر با تیم هماهنگ می‌شوند، اما مطمئن باشید این بازیکنان به ذوب‌آهن برمی‌گردند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره برگزاری اردوی این تیم، تصریح کرد: نظر منصوریان برای برگزاری اردو روی همین اصفهان است و همانطور که می‌دانید اردوی خارجی نداریم. البته اگر منصوریان اردویی در شهرستان‌ها بخواهد سعی می‌کنیم آن را فراهم کنیم و از این بابت هم مشکلی نیست.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم با قوت و قدرت و هماهنگی مدیران باشگاه و کارخانه به خوبی بازی‌ها را آغاز کند. متاسفانه در صورت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باز هم حریف ما عربستانی است و باید در کشور ثالث بازی کنیم. البته مشکلی از لحاظ فنی نداریم و بار‌ها نشان دادیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم، اما به هر حال هزینه ما زیادتر می‌شود ولی چاره‌ای نیست.

7413