همسر پوگبا بالاخره عضو اینستاگرام شد

همسر پوگبا بالاخره عضو اینستاگرام شد

سایت رسمی فوتبالی- چند ماه پیش بود که پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد اعلام کرد که پدر شده است. تا به امروز او حتی همسرش را به صورت رسمی معرفی نکرده بود و تنها گمانه زنی هایی درمورد همسر پوگبا به گوش می رسید.

به گزارش فوتبالی، همسر آرام و کم سروصدای پوگبا که تا چندی پیش حتی در شبکه های اجتماعی صفحه ای هم نداشت، ماریا زولای نام دارد و اصالتا اهل بولیوی است. اما ماریا بالاخره صفحه ای در اینستاگرام ایجاد کرده و تصاویری از خودش و فرزندش و همچنین تصاویری از خودش درکنار ستاره فرانسوی را منتشر کرده است تابالاخره بدین ترتیب هواداران پوگبا، با همسر او آشنا شوند.

این روزها بازار گمانه زنی ها در مورد آینده پوگبا داغ است؛ این ستاره فرانسوی به مدیران یونایتد گفته که قصد ترک این تیم را دارد و روز جمعه مدیربرنامه های او نیز اعلام کرد که تمام مدیران باشگاه یونایتد در جریان خواسته پوگبا هستند و شنیده می شود که او در صورت جدایی از منچستریونایتد، به رئال مادرید منتقل خواهد شد.

پوگبا و همسرش این روزها در نیویورک هستند و روزهای پایانی تعطیلات تابستانی شان را سپری می کنندو پوگبا به زودی باید به اردوی پیش فصل منچستریونایتد ملحق شود؛ مگر آنکه تا قبل از پیوستن او به اردوی یونایتد، ماجرای انتقال او به تیم جدیدش قطعی شود.

6363