بارتومئو: نیمار،نه ؛ برای خرید گریزمان، درحال مذاکره ایم

بارتومئو: نیمار،نه ؛ برای خرید گریزمان، درحال مذاکره ایم

سایت رسمی فوتبالی- تا اندکی دیگر مراسم معارفه فرانکی دی یونگ به عنوان بازیکن جدید باشگاه بارسلونا آغاز می شود.

به گزارش فوتبالی، قبل از برگزاری رسمی این معارفه، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد؛ چندان دور از ذهن هم نبود که اکثر سوالات درمورد بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا متمرکز باشد. 

بارتومئو در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت احتمالی نیمار در استعفای مستره از سمت نایب رئیسی باشگاه کاتالان نقش داشته یا خیر و آیا اصلا نیمار به بارسلونا بازخواهد گشت یا نه گفت:« جدایی مستره هیچ ربطی به قضیه نیمار و داستان 200% ندارد. مسائلی در حیطه ورزشی دربین مدیران بود که این مسائل و دلایل دیگر باعث جدایی او شد و من از آقای مستره واقعا متشکرم. ما می دانیم که نیمار می خواهد پاری سن ژرمن را ترک کند و از سوی دیگر می دانیم که مقامات تیم پاریسی نمی خواهند که او از پاریس برود. به همین خاطر این پرونده را دنبال نمی کنیم.»

رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به این سوال که آیا دمبله بهتر از نیمار است یا نه، گفت:« برای من بله؛ دمبله بازیکن متفاوتی است و می خواهیم که او اینجا با ما بماند. دمبله جوان وبامهارت است و با تمام بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال فرق دارد.من از او خوشم می آید و به نظرم یکی از چهره های فوتبال فعلی است و به نظرم بهتر از نیمار است.»

سوال بعدی این بود:« آیا بارسلونا خواهان بازگشت نیمار است؟» و بارتومئو قاطعانه به این سوال جواب داد:« ما دوست نداریم که درمورد بازیکنان تیمهای دیگر صحبت کنیم؛ همانطور که خوشمان نمی آید که باشگاه های دیگر در مورد بازیکنان ما حرف بزنند.»

پرسش بعدی از رئیس باشگاه کاتالان این بود: آیا گریزمان به بارسا ملحق خواهد شد؟ و بارتومئو در پاسخ به این سوال گفت:« حالا می خواهم یک راز را فاش کنم. دیروز جلسه ای در شهر مادرید میان یکی از نمایندگان ما با میگل آنخل خیل مارین، یکی از مدیران ارشد اتلتیکو بود تا مذاکرات دراین باره را آغاز کنیم. از او پرسیدیم که آیا ممکن است درمورد گریزمان مذاکره کنیم؟ اولین تماس دیروز برقرار شد.»

بارتومئو درمورد روشن شدن آینده والورده روی نیمکت مربیگری بارسلونا گفت:« من از مدیران باشگاه نپرسیدم که آیا می خواهند که والورده بماند یا خیر.»

 

بعد از آن، آقای بارتومئو در مورد تلاشهای بارسلونا برای به خدمت گرفتن متیاس دلیخت، مدافع جوان و آینده دار آژاکس آمستردام صحبت کرد و گفت:« مدتی پیش گفتم که می دانم که آینده دلیخت در چه تیمی رقم خواهد خورد؛ نمی توانم چیز بیشتری دراین باره بگویم. چون اول باید خودشان دراین باره حرف بزنند.»

خبرنگاری از بارتومئو پرسید که آیا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا، دوست دارد نیمار به این تیم بازگردد یا خیر و بارتومئو پاسخ داد:« من گفتم که دوست ندارم درمورد بازیکنان تیمهای دیگر صحبت کنم.» 

و پرسش دیگری درارتباط با نیمار مطرح شد:« آیا نیمارشخصا با شما تماس گرفت یا مسی خواهان بازگشت او به بارساست؟ » رئیس بارسا در پاسخ به این سوال گفت:« می دانم. چون این را در روزنامه ها خواندم و با ناصرالخلیفی بارها در جلسات مختلف روبرو شده ام. درمورد مسی..باید بگویم که این یک افسانه است. نه مسی و نه بازیکنان تیم، برای خرید هیچ بازیکنی به ما درخواست نمی دهند و آنها فقط برروی بازی فوتبالشان تمرکز دارند.»

6363