رسمی/ سمیر نصری به آندرلخت پیوست

رسمی/ سمیر نصری به آندرلخت پیوست

سایت رسمی فوتبالی- سمیر نصری ستاره 32 ساله و فرانسوی دنیای فوتبال به باشگاه آندرلخت بلژیک پیوست. او که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگی مثل منچسترسیتی، آرسنال و المپیک مارسی را درکارنامه ورزشی اش می بیند، فصل آینده در آندرلخت بلژیک و در کنار دوست و هم تیمی سابقش، ونسان کمپانی بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب آندرلخت هفتمین باشگاه حرفه ای سمیر نصری خواهد شد و او دراین تیم در کنار کاپیتان سابق سیتی به میدان خواهد رفت. کمپانی مدافع باتجربه دنیای فوتبال بعد از یازده فصل حضور در سیتی فکر تغییر آب و هوا به سرش زد و حالا قرار است تا در موفق ترین تیم لیگ بلژیک تجربه همزمان بازی کردن و مربیگری را لمس کند.

علاوه بر آندرلخت، تیم لو هاور در دسته دوم فوتبال فرانسه هم برای جذب نصری ابراز تمایل کرده بود ولی او نهایتا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بلژیکی شد

 آخرین باری که نصری 32 ساله به میدان رفته بود به پایان فصل قبل برمی گردد که او پیراهن وستهم را به تن داشت. نصری بعد از اتمام محرومیت 18 ماهه اش از دنیای فوتبال به خاطر مثبت اعلام شدن تست دوپینگش در سال 2016، با قراردادی کوتاه مدت و درماه ژآنویه به وستهم پیوسته بود.

حالا باشگاه آندرلخت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سمیر نصری را به خدمت گرفته است. پست کوتاه آنها در توئیتر جالب توجه و متفاوت است:« سمیر نصری از یک اسب سریعتر است.» و بدین ترتیب آنها خبر خرید این مهاجم فرانسوی را اعلام کرده اند.

نصری در سال 2008 از مارسی به آرسنال پیوست و سه فصل دراین تیم توپ زد و درسال 2011 به منچسترسیتی منتقل شد. او در سال 2012 در سیتی با کمپانی هم تیمی بود و با این تیم چند جام قهرمانی کسب کرد.

 6363