ناپدید شدن پالرمو؛ بدهی ها، پالرمو را از پای درآوردند

ناپدید شدن پالرمو؛ بدهی ها، پالرمو را از پای درآوردند

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه پالرمو منحل خواهد شد! خبری تلخ و شوک آور که دل هزاران هوادار باشگاه پالرمو را به درد آورده است. طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی، باشگاه پالرمو برای فصل آینده در رقابتهای سری بی حضور نخواهد داشت و دلیل آن هم این است که مدیران این باشگاه نتوانستند شرایط اقتصادی مدنظر برای حضور در رقابتهای سری بی را برآورده کنند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که باشگاه پالرمو با اوضاع اقتصادی سختی دست و پنجه نرم می کند، اعضای کمیسیون بررسی فدراسیون فوتبال ایتالیا، اعلام کردند که این باشگاه اجازه شرکت در هیچ تورنمنتی را نخواهد داشت. بدین ترتیب این باشگاه باید با هویتی دیگر و با پشتوانه اقتصادی جدیدی بازگردد و کارش را مجددا از رقابتهای سری دی آغاز کند. این مورد، موردی است که در سال 2015 برای باشگاه پارما رخ داده بود.

باشگاه پالرمو در سال 1900 تاسیس شد و بدین ترتیب پرونده 120 ساله باشگاه درحال بسته شدن است. تنها امید هواداران پالرمو، درخواست فرجام خواهی دومی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد و سران باشگاه تا  روز یازدهم جولای فرصت خواهند داشت تا این درخواست را ارائه کرده و مسئولان کمیته برگزاری رقابتها، بار دیگر این درخواست را بررسی می کنند تا ببینند که آیا پالرمو می تواند در سری بی به رقابت کردن ادامه دهد و یا اینکه بر تصمیمشان برای حذف این تیم از گردونه رقابتها استوار خواهند بود.

این درحالی است که باشگاه پالرمو یکی از باشگاه های بزرگ در فوتبال ایتالیاست که اگرچه نتوانسته افتخارات فراوانی کسب کند، اما به ویژه در بیست سال اخیر بازیکنان بزرگی از این باشگاه به دنیای فوتبال معرفی شدند؛ بازیکنان بزرگی مثل ادینسون کاوانی،لوکا تونی و پائولو دیبالا سابقه حضور دراین تیم ایتالیایی را دارند.

رقم بدهی این باشگاه 2 میلیون یورو است که باید تکلیف آن تا قبل از اتمام ماه جولای روشن شود. 

 6363