رسمی/ رئال ، اودگارد را به سوسیداد قرض داد

رسمی/ رئال ، اودگارد را به سوسیداد قرض داد

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که مارتین اودگارد به عنوان بازیکن قرضی و برای یک فصل به رئال سوسیداد منتقل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن نروژی و 20 ساله تا 30 ژوئن سال 2020 در اختیار باشگاه سوسیداد خواهد بود و مراسم معارفه اش دراین باشگاه در روز یکشنبه و همراه با سایر خریدهای این فصل سوسیداد یعنی ایساک، رمیرو، ساگنان و پورتو و دیگر بازیکنانی که از تیم پایه ای سوسیداد به تیم اصلی منتقل خواهند شد (گوارا، آین مونیوس، لو نورماند و آندر بارنتسه) ، برگزار خواهد شد. مجموعا 9 بازیکن در این فصل به اردوی تیم اصلی سوسیداد منتقل شده اند.

دقایقی پیش هر دو باشگاه رئال مادرید و رئال سوسیداد خبر رسمی انتقال اودگارد به تیم سوسیداد را اعلام کردند. مارتین اودگارد قبل از امضای قرارداد انتقال قرضی اش به سوسیداد، با مدیران رئال مادرید به توافق رسید تا قراردادش با این تیم را برای دو فصل دیگر تمدید کند. قرارداد قبلی او با تیم مادریدی تا سال 2021 اعتبار داشت و حالا او تا سال 2023 بازیکن رئال مادرید خواهد بود.

مارتین اودگارد نروژی در دسامبر سال 2014 به عنوان یکی از ستاره های آینده دار دنیای فوتبال به باشگاه رئال مادرید منتقل شد و تا به امروز به صورت قرضی به سه تیم مختلف واگذار شده است. او در ابتدا به صورت قرضی به هیرنفین هلند رفت، سپس به ویتسه منتقل شد و حالا در لالیگای اسپانیا به کسب تجربه خواهد پرداخت.

6363