رسمی/ انتقال قرضی رگیلون از رئال مادرید به سویا

رسمی/ انتقال قرضی رگیلون از رئال مادرید به سویا

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که با سران باشگاه سویا به توافق رسیده اند تا سرخیو رگیلون را به صورت قرضی در اختیار این تیم قرار دهند. بدین ترتیب رگیلون تا روز سی ام ماه ژوئن سال 2020 بازیکن سویا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، خبر این توافق روی وب سایت های دو باشگاه رئال مادرید و سویا منتشر شده است و بدین ترتیب سرخیو رگیلون در فصل آتی به صورت قرضی برای سویا بازی خواهد کرد.

از صبح روز جمعه رگیلون در شهر سویا بود و تستهای پزشکی را پشت سرگذاشت و قرارداد انتقال قرضی اش را امضا کرد و از روز شنبه همراه با هم تیمی های جدیدش عازم لاگوس خواهد شد تا اردوی پیش فصل را آغاز کند. او در بدو ورود به شهر سویا مورد استقبال مدیران باشگاه سویا قرار گرفت.

مونچی روز گذشته در مراسم معارفه جردن و دیگو کارلوس اعلام کرد که رگیلون در آستانه انتقال به سویا قرار دارد. مدیران باشگاه سویا در تلاش بودند تا در بخشی از این قرارداد، بندی در راستای خرید احتمالی رگیلون بعد از اتمام مهلت قرارداد قرضی بگنجانند که این خواسته آنها محقق نشد.

بدین ترتیب باشگاه سویا اردوی پیش فصل خود را با 7 بازیکن جدید: دابور، دیگو کارلوس، خوان جردن، دی یونگ، کنده، اوکامپوس و رگیلون آغاز خواهد کرد.

6363