داود مهابادی: ما فقط در حرف حرفه‌ای هستیم/ می‌خواهیم اعتبار فجرسپاسی را برگردانیم

داود مهابادی: ما فقط در حرف حرفه‌ای هستیم/ می‌خواهیم اعتبار فجرسپاسی را برگردانیم

وب سایت رسمی فوتبالی- داود مهابادی،‌ سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: ما فقط در حرف حرفه‌ای هستیم، اما باید در عمل هم به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، داود مهابادی، درباره حضورش در کلاس مربیگری حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کلاس‌های خوبی بود و مربیان خوبی در این دوره حضور داشتند. به نظرم سطح فنی این کلاس‌ها بالا بود و برگزاری آن به آینده فوتبال ما کمک می‌کند. مربیان هم استقبال خوبی از این کلاس‌ها کرده بودند، چرا که این آخرین مرحله کلاس‌های حرفه‌ای بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظرش برگزاری کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای می‌تواند در رشد سطح فنی تیم‌ها تأثیرگذار باشد یا خیر؟» گفت: خیلی از باشگاه‌ها این امکانات را ندارند و نمی‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند. به نظرم ما باید به سمت حرفه‌ای‌گری واقعی حرکت کنیم. الان در حرف حرفه‌ای هستیم، اما در عمل هم باید به این سمت حرکت کنیم. ضمن اینکه پنج شش مربی‌ که در این کلاس‌ها حضور داشتند و همه هم مربیان بزرگی هستند، اصلاً تیم ندارند. من تعجب می‌کنم، کسانی مانند علی دایی، نادر دست‌نشان و مربیان توانمند دیگر که در این کلاس‌ها بودند چرا تیم ندارند. این مربیان اگر بالای سر تیمی باشند می‌توانند دانش خود را به بازیکنان انتقال بدهند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در خصوص حضور خود در این تیم و امکانات باشگاه فجرسپاسی تصریح کرد: ما به لحاظ زمین تمرین و سالن در وضعیت خوبی هستیم، اما تنها مشکل‌‌مان مربوط به مسائل مالی است. ما تیم نظامی هستیم و اگر حمایت‌های مالی از سوی استان انجام شود، احتمال موفقیت‌مان افزایش پیدا می‌کند.

مهابادی درباره هدفش در تیم فجرسپاسی نیز یادآور شد: مطمئن باشید که من به شخصه در فجرسپاسی به دنبال این هستم که بتوانیم دوباره اعتبار این باشگاه را به آن برگردانیم. قطعاً با توجه به امکانات و بودجه‌مان کار سختی داریم، اما فکر می‌کنم تلاش خیلی زیاد مجموعه ما می‌تواند تضمین‌‌کننده موفقیت تیم‌مان باشد. فوتبال در زمین است و ما باید در زمین خودمان را ثابت کنیم. شاید ما بازیکنان نامدار زیادی نداشته باشیم، اما مطمئن باشید آینده‌داران زیادی در تیم‌مان حضور دارند.

4344