بن بست در روند انتقال د لیخت به یوونتوس

بن بست در روند انتقال د لیخت به یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که همه از قطعی شدن انتقال متیاس دلیخت به یوونتوس صحبت می کردند، رسانه های ورزشی در گزارشهایی اعلام کردند که رونداین انتقال به مشکل برخورده و گرده خورده است. حالا و طبق گزارش منتشره در اسکای سپورتس، انتقال متیاس دلیخت به یووه آنقدرها که تصور می شود نزدیک نیست.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش اسکای سپورتس اعلام کرده بود که سران باشگاه یوونتوس پیشنهادی 55 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون یورو مبلغ متغیر برای خرید د لیخت به باشگاه آژاکس ارائه کرده اند ولی حالا شنیده می شود که این مبلغ مدیران آژاکس را راضی نکرده و آنها برای فروش مدافع جوانشان 75 میلیون یورو طلب کرده اند. در عین حال اسکای سپورتس در گزارش دیگری به این نکته اشاره کرده که مینو رایولا، مدیر برنامه های دلیخت، خواهان امضای قراردادی 5 ساله در ازای دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی برای این بازیکن جوان است و همین خواسته ها باعث شده تا روند توافق برسر انتقال دلیخت به یووه متوقف شود.

از سوی دیگر مدیران یوونتوس قصد دارند تا با توجه به تمایل د لیخت برای پیوستن به تیمشان، تا جای ممکن مبلغ پرداختی برای خرید این مدافع جوان را پائین بیاورند ولی مدیران آژاکس دنبال آن هستند تا بیشترین سود مالی را از فروش کاپیتان تیمشان داشته باشند؛ به ویژه آنکه سران باشگاه پاری سن ژرمن حاضرند تا رقم 75 میلیون یوروی درخواستی آژاکس را برای خرید دلیخت به آنها بپردازند.

با بازگشت جانلوئیجی بوفون به یوونتوس و با خرید آدرین رابیو و آرون رمزی به عنوان دوبازیکن آزاد، مدیران یووه در هفته های اخیر تحولاتی اساسی در رختکن تیمشان ایجاد کرده اند و تعدادی ازپستهای مدنظرشان را تقویت کرده اند.

حالا و با این حساب به نظر می رسد که د لیخت می تواند یکی از نقل وانتقالات گران قیمت تابستان امسال باشد و این سود زیادی برای مینو رایولا مدیربرنامه های او خواهد داشت. طبق گمانه زنی های رسانه های ایتالیایی، رایولا از انتقال د لیخت به تیمی دیگر، حدودا 11 میلیون یورو کمیسیون دریافت خواهد کرد.

6363