رونالدو در سنگاپور: از کودکی می خواستم فوتبالیست شوم و یا دکتر

رونالدو در سنگاپور: از کودکی می خواستم فوتبالیست شوم و یا دکتر

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس امروز در سنگاپور در یک رویداد تبلیغاتی شرکت کرد. او در جریان این مراسم به مرور روزهای سخت کودکی اش پرداخت و از جوانان خواست که برای رسیدن به اهدافشان بجنگند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در جمع 1000 کودک دانش آموز حضور یافت ودر زمین چمن با تعدادی از آنها فوتبال بازی کرد. او سپس سخنرانی کوتاهی کرد و طی آن به مرور خاطرات کودکی و نوجوانی اش پرداخت:« من از یک خانواده فقیر می آیم ولی همیشه فرصتهایی پیش رویم قرار گرفته. پدر و مادرم به من می گفتند، اگر می خواهی چیزی را امتحان کنی، به سراغش برو. من هم به دنبال شانس خودم بودم و به آن رسیدم. سخت ترین بخش این مسیر، ترک کردن خانواده بود. این اتفاق خیلی سختی برای من بود و بارها گریه می کردم. ترک کردن خانواده برایم خیلی سخت بود.»

کریس رونالدو که لباسی یک دست سفید به تن داشت درادامه صحبتهایش گفت:« اگر تلاش نکنی و تمرکز نداشته باشی، هیچ کاری ساده نیست. من هرگز به اینکه این ورزش فوق العاده را کنار بگذارم فکر نکردم. از همان کودکی می خواستم یا فوتبالیست بشوم و یا دکتر. پس شما هم به رویاهایتان باور داشته باشید و بررویشان تمرکز کنید. چون هرچیزی ممکن است و هرگز از تلاش دست نکشید.»

رونالدوی 34 ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگی مثل منچستریونایتد و رئال مادرید را درکارنامه ورزشی اش می بیند، به دعوت پیتر لیم، یکی از ثروتمندان کشور سنگاپور و سهامدار اصلی باشگاه والنسیا به این کشور سفر کرده است.

  

6363