مجمع سالانه هیات فوتبال بدون تاج در بجنورد برگزار شد

مجمع سالانه هیات فوتبال بدون تاج در بجنورد برگزار شد

وب سایت رسمی فوتبالی- مجمع عمومی هیات فوتبال خراسان شمالی که قرار بود پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون در بجنورد برگزار شود، به علت نرسیدن مهدی تاج، با حضور نایب رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره فدراسیون برگزار شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست با اشاره به نرسیدن رئیس فدراسیون به پرواز بجنورد، اظهار داشت: اکنون فدراسیون فوتبال ایران جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده و با مدیریت آقای تاج، هم اکنون در فوتسال و فوتبال وضعیت خوبی داریم و به عنوان نایب رئیسی آ. اف. سی نیز دست یافته ایم.

حیدر بهاروند، با تاکید بر اینکه فعالیت هیات‌های فوتبال در سطح کشور با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد و با مدیریت، مسابقات رده‌های سنی را از هم جدا کرده ایم که حرکت خوبی انجام شده است.

وی افزود: حتی در جشن برترین‌ها، رده‌های سنی پایین نیز حضور خواهند داشت و بر این باور هستیم ورزش قهرمانی را باید از سنین پایین آغاز کرد.

خرید تیم فوتبال برای خراسان شمالی اتفاقی مطلوب است

بهاروند با تقدیر از تلاش‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، خرید تیم لیگ دسته یک برای این استان را اتفاقی مطلوب خواند و گفت: البته هنوز به ما در این مورد اطلاعی داده نشده است اما نفس عمل حرکت و اقدام خوبی برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان است.

وی عملکرد هیات فوتبال خراسان شمالی را، به ویژه ایجاد ساختمانی درخور برای این هیات را قابل تقدیر دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: خرید تیم فوتبال دسته یک اقدام خوبی در جهت افزایش نشاط اجتماعی و رونق این ورزش در خراسان شمالی است.

کوروش بهادری افزود: این اقدام که به همت استاندار خراسان شمالی انجام شد می‌تواند تبعات مثبتی داشته باشد که به رونق ورزش بینجامد و با داشتن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری برای برگزاری مسابقات لیگ هم مشکلی نخواهیم داشت.

حسین جعفرزاده، رئیس هیات فوتبال استان نیز در این نشست با تشریح عملکرد هیأت فوتبال خراسان شمالی، تجهیز ورزشگاه‌های تختی بجنورد و جاجرم به چمن مصنوعی و اختصاص اعتبارات مناسب به هیأت‌های شهرستانی را از اتفاقات خوب سال گذشته برشمرد.

4344