رسمی/ بازگشت بوفون اسطوره ای به یوونتوس

رسمی/ بازگشت بوفون اسطوره ای به یوونتوس

سایت رسمی فوتبالی- جانلوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا دقایقی پیش قراردادش با باشگاه یوونتوس را به امضا رساند و بعد از یک سال دوری از این تیم، مجددا به تورین بازگشت.

به گزارش فوتبالی، بوفون 41 ساله تابستان گذشته از یوونتوس جدا شده بود و برای 12 ماه در باشگاه پاری سن ژرمن حضور داشت؛ او فصل گذشته توانست با پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک فرانسه شود ولی حالا او بعد از ترک باشگاه پاریسی مجددا به تورین بازگشته  تا درتیمی که 17 سال در آنجا موفقتیهای فراوانی کسب کرده بود فوتبالش را ادامه دهد.

بوفون قبل از رفتن به فوتبال فرانسه در فکر خداحافظی از دنیای فوتبال بود ولی بعد از دریافت پیشنهادات جذاب و هیجان انگیز، او تصمیم گرفت تا یک فصل در لیگ یک فرانسه فوتبالش را دنبال کند. حالا او با فراموش کردن تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال، در سن 41 سالگی به یوونتوس بازگشته است. هواداران بینکونری او را دوست دارند و خود بوفون هم با اطلاع از اینکه شانس چندانی برای حضور در میدان به عنوان دروازه بان ثابت یووه نخواهد داشت، به تورین بازگشته است. 

البته یکی از شروطی که در قرارداد جدید بوفون با یووه درج شده این است که او دست کم در 8 بازی سری آ در ترکیب تیمش قرار بگیرد تا بدین ترتیب بتواند رکورد پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان از نظر تعداد بازیهای برگزار شده در سری آ را پشت سرگذاشته و دراین زمینه رکورددار شود. هنوز جزئیات خاصی از قرارداد جدید بوفون با یووه منتشر نشده است ولی به نظر می رسد که با توجه به پا به سن گذاشتن بوفون، مدت این قرارداد چندان طولانی نباشد.

جزئیاتی هم درمورد رقم دستمزد بوفون دراین قرارداد درج نشده ولی رسانه های ایتالیایی در روزهای اخیر در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که بوفون دستمزد سالانه 2 میلیون یورویی از سران یووه درخواست کرده بود که رقمی منطقی به نظر می رسد. 

بوفون بعد از پشت سرگذاشتن تستهای پزشکی در تورین، قرارداد جدیدش با باشگاه یووه را به امضا رساند و به نظر می رسد که تا سال 2020 در بینکونری خواهد ماند.

6363