مهاجم سابق لیورپول: فروش کوتینیو به بارسا خوب بود و کسی دلتنگ او نیست

مهاجم سابق لیورپول: فروش کوتینیو به بارسا خوب بود و کسی دلتنگ او نیست

سای رسمی فوتبالی - دین ساندرز، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که فروش فیلیپه کوتینیو به بارسلونا معامله خوبی برای این تیم بود و کسی در آنفیلد برای این بازیکن دلتنگ نیست.

به گزارش فوتبالی، در ژانویه 2018، مدیران باشگاه لیورپول علیرغم میل باطنی خود با انتقال بازیکن برزیلی به نیوکمپ موافقت کردند. انتقال این بازیکن مذاکرات طولانی مدت را به پایان برد و علاوه بر این به یورگن کلوپ اجازه داد که بودجه لازم برای خرید بازیکنان مدنظر خود را در اختیار داشته باشد. ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر به این تیم اضافه شدند و لیورپول توانست به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل شده و سرانجام نیز جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد. ساندرز معتقد است که هیچ دلیلی وجود ندارد که کلوپ علاقه ای به جذب مجدد کوتینیو داشته باشد.

 او در گفتگو با تاک اسپرت اظهار داشت: " لیورپول دلتنگ کوتینیو نیست. آنها در کل فصل در یک بازی شکست خوردند و در لیگ برتر نیز تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی دوم شدند. در پست این بازیکن نیز جای خالی او احساس نمی شود. سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو مثلث هجومی هستند و دیوک اوریگی و ژردان شکیری نیز بازیکنان ذخیره خوبی هستند. من فکر می کنم ما این فصل از بازی نبی کیتا لذت بیشتری خواهیم برد. او به زمین می آید تا توپ را حمل کند، به عمق برود و شرایط گلزنی را فراهم کند. فروش کوتینیو واقعا خوب بود. آنها با پول فروش او فن دایم، فابینیو، کیتا، شکیری و آلیسون را خریدند و در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان شدند. این معامله ای عالی بود. آفرین یورگن کلوپ! در فوتبال انتقادات زیادی را تحمل می کنی اما این حرکت عالی بود. "

1070