بازیگر هالیوود اسناد بدرفتاری مدافع فرانسه را رو کرد: شاید معنی آزار و خشونت را نمی داند!

بازیگر هالیوود اسناد بدرفتاری مدافع فرانسه را رو کرد: شاید معنی آزار و خشونت را نمی داند!

سایت رسمی فوتبالی - پاملا اندرسون بازیگر 51 ساله هالیوود سه شنبه هفته گذشته اعلام کرد که رابطه اش با عادل رامی مدافع فرانسوی به پایان رسیده است و اتهامات سنگینی به این بازیکن وارد کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیگر ادعا کرده بود که رامی شخصیت دوگانه ای در زندگی شخصی خود دارد که در خفا همچون یک هیولای خودشیفته است که به او آزار و اذیت جسمی و روحی وارد کرده است. مدافع فرانسوی در واکنش به این اتهام ها ساکت نماند و در اینستاگرام اعلام کرد که از این بازیگر شکایت خواهد کرد.

حالا نوبت پاملا اندرسون است که ضدحمله بزند. این بازیگر فیلمی از خودش در اینستاگرام در حال بانداژ دست شکسته خود منتشر کرده و اعلام کرده که مدافع المپیک مارسی دستش را شکسته است. این بازیگر در این باره توضیح داده است:"دست راست من به علت کتک های او شکست. شش ماه به دکتر مراجعه می کردم. نمی توانستم به دکتر بگویم که رامی من را کتک می زند. اما به نماینده باشگاه مارسی و خواهرم حقایق را گفته بودم. خواهرم به من می گفت که صبور باشم و همه چیز عوض می شود. در این مدت نمی توانستم بدون درد، بنویسم یا در بطری ها را باز کنم."

بازیگر 51 ساله هالیوود در ادامه بیان کرده است:"رامی به طرز وحشتناکی من را می زد، تهدید می کرد و با نیروی بدنی اش به من حمله می کرد. اجازه نمی داد که بروم. کلید خودرویم را بر می داشت تا نتوانم از دستش فرار کنم. دروغ ها فقط بخشی از تاکتیک کنترلی او بودند. اجازه نمی داد به جایی بروم که مردها در آن جا هستند. همیشه عصبانی بود. همیشه من را تعقیب می کرد. البته حالا به یک نتیجه جالب رسیدم: مردانی که خود را حسود نشان می دهند، از همه خیانتکارتر هستند. حالا او سعی می کند رفتارهایش را تکذیب کند. شاید نمی داند که معنی آزار چیست.شاید نمی داند که مفهوم خشونت خانگی چیست.  هفته گذشته من را تهدید کرد که پاهایم را می شکند و بعدش گفت:"شانس اوردی که با زن ها بدرفتاری نمی کنم. خیلی خوش شانس هستی که مرد نیستی. با شماره های مختلف به من زن می زند و ایمیل های زیادی به من می فرستد. می خواهد به فرانسه برگردم تا با هم صحبت کنیم. او بالاخره قبول کرد که میراث من را برگرداند"