با وجود ناکامی ها؛ آرژانتینی ها قصد برکناری اسکالونی را ندارند

با وجود ناکامی ها؛ آرژانتینی ها قصد برکناری اسکالونی را ندارند

سایت رسمی فوتبالی- باخت 0-2 تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل در سوپرکلاسیکوی آمریکای لاتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا باعث شد تا تمام تمرکزها برروی لیونل اسکالونی سرمربی جوان این تیم قرار بگیرد و خیلی ها درانتظار خبر برکناری این سرمربی جوان بودند. اما حالا اتحادیه فوتبال آرژانتین آب پاکی را روی دست هواداران ناراضی از اسکالونی ریخته و اعلام کرده که او تا پایان سال 2019 هدایت تیم ملی آرژانتین را عهده دار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین دوره حضور اسکالونی روی نیمکت مربیگری تیم ملی این کشور را مثبت ارزیابی کرده اند و درحال حاضر تصمیمی برای اخراج او ندارند و نیازی نمی بینند که بخواهند برای جذب سرمربی جدیدی دست به کار شوند. به ویژه با درنظر داشتن اینکه رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ماه مارس سال 2020 آغاز خواهد شد، آنها قصد دارند که تا پایان مهلت قرارداداسکالونی با اتحادیه فوتبال آرژآنتین به همکاری با او ادامه دهند.

تیم ملی آرژانتین بعد از تقبل باخت مقابل برزیل به بازی رده بندی کوپا آمه ریکا رسید و روز شنبه باید درشهر سن پابلو به مصاف دیگر تیم بازنده مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا برود. در ادامه سه بازی دوستانه هم برای تیم ملی آرژآنتین برنامه ریزی شده است: آنها در ماه سپتامبر به کشور آمریکا سفر خواهند کرد و روز پنجشنبه، پنجم سپتامبر در لس آنجلس در دیداری دوستانه مقابل شیلی قرار خواهند گرفت. بعد از آن در روز سه شنبه، دهم مارس در سن آنتونیو مقابل مکزیک بازی خواهند کرد. 

بازی دوستانه بعدی تیم ملی آرژانتین در روز نهم ماه اکتبر در شهر دورتموندو مقابل تیم ملی آلمان برگزار خواهد شد. قرار بر این است که مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین دو بازی دوستانه دیگر را برای ماه نوامبر برنامه ریزی کنند.

6363