ریبری: بایرن باید بازیکن بخرد؛ رفتن از مونیخ آسان نیست

ریبری: بایرن باید بازیکن بخرد؛ رفتن از مونیخ آسان نیست

سایت رسمی فوتبالی – فرانک ریبری به بایرن مونیخ گفته که باید برای فصل پیش رو بازیکنان بزرگی بخرد.

بایرن گران‌ترین بازیکن تاریخ خود، یعنی لوکاس هرناندز را از اتلتیکو مادرید خریده، و بنجامین پاوار هم از اشتوتگارت به این تیم پیوسته است. اما آنها هنوز جانشینی برای ریبری و آرین روبن پیدا نکرده‌اند.

بایرن اعلام کرده که لروی سانه را می‌خواهد اما انتقال این بازیکن از منچستر سیتی کار دشواری بوده است. چلسی هم مانع انتقال کالوم هادسون-اودوی شده است. عثمان دمبله هم در لیست بایرن حضور دارد اما بارسلونا پیشنهاد اول بایرن برای او را رد کرده است.

با این حال ریبری می‌گوید: «بایرن نیاز به کیفیت دارد. آنها باید سرمایه‌گذاری کنند! من از کارهای آنها بسیار ذوق‌زده‌ام. اما این که تنها با سرژ گنابری و کینگزلی کومان به فصل جدید بروید کافی نیست.

سانه بازیکنی است که می‌تواند بایرن را به پیش براند. او تکنیک دارد، می‌تواند در سمت‌های راست و چپ بازی کند، و برایم جالب است بدانم که آیا او حاضر می‌شود به بوندس‌لیگا بیاید و برای بایرن بازی کند یا نه.»

ریبری 36ساله همچنین درباره آینده‌اش گفته است: «شاید اگر بایرن بازیکنی پیدا نکرد با من تماس بگیرد! اما از شوخی گذشته، دوران حضور من در بایرن به شکلی عالی به پایان رسید. پیشنهادهای خوب بسیاری از اروپا دارم، اما باید با خانواده‌ام صحبت کنم. رفتن از مونیخ کار آسانی نیست. این‌جا خانه دوم من است.»

8444