وینیسیوس: با وجود هازارد شانس حضور من در زمین کم خواهد شد

وینیسیوس: با وجود هازارد شانس حضور من در زمین کم خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی - وینیسیوس جونیور آگاه است که با پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید، شانس حضور او در زمین نسبت به فصل گذشته کمتر خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور تابستان 2018 به رئال مادرید پیوست و علیرغم سن کم خود توانست فصل گذشته بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذارد اما مصدومیت در دیدار برگشت برابر آژاکس باعث شد تا چندین هفته از میادین به دور باشد. زین الدین زیدان پیش از این نشان داده که به بازیکنان جوان اعتماد دارد و به آنها فرصت حضور در زمین را خواهد داد. وینیسیوس در گفتگو با گلوب اسپرت درباره شرایط فصل آینده گفت: " پیوستن هازارد به رئال مادرید باعث می شود که حضور در زمین و بازی برای من سخت شود. اما از نظر من این مشکلی نیست. همه چیز به زیدان بستگی دارد. "

ستاره جوان برزیلی در مدت کوتاه حضور خود در اسپانیا پیشرفت بسیار کرد با این حال هنوز راهی طولانی در پیش دارد. او در ادامه اضافه کرد: " وقتی به اسپانیا آمدم یک بازیکن کاملا متفاوت بودم. چیزهای زیادی از کادر فنی و هر مربی در این تیم یاد گرفتم. از نظر تاکتیکی پیشرفت کردم و کمتر توپ ها را از دست می دهم. وقتی به زمین می روم آرام تر از قبل هستم. هیچکس در تمرینات رئال مادرید بازنده باشد. همه حتی راموس و بنزما که بیشتر از 30 سال سن دارند، بیشتر از هرکس کار می کنند و هدف دارند. "

1070