مالک جدید شماره فیلیپ لام در بایرن مونیخ مشخص شد

مالک جدید شماره فیلیپ لام در بایرن مونیخ مشخص شد

سایت رسمی فوتبالی - لوکاس هرناندز مدافع تازه وارد بایرن مونیخ قرار است که فصل آینده شماره 21 را به تن کند، شماره ای که دو سال پیش و پس از رفتن فیلیپ لام بازنشسته شده بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید در مصاحبه با بیلد در مورد پوشیدن این شماره گفت:" برای من باعث افتخار است تا وارث شماره فیلیپ لام شوم، یک کاپیتان بسیار موفق در آلمان که قهرمان جام جهانی 2014 شد و سالهای موفقی در بایرن داشته است. می دانم که این پیراهن چقدر در باشگاه مهم است."

بایرن می خواهد که لوکاس هرناندز به تدریج با تیم جدیدش هماهنگ شود. او در تور پیش فصل بایرن مونیخ در آلمان حضور خواهد داشت. این بازیکن فرانسوی بیان کرد:"در حال هماهنگ شدن با زندگی جدیدم در مونیخ هستم. با همسرم َآملیا و پسرم مارتین به مونیخ آمده ایم. خیلی هیجان زده هستیم. زندگی در این جا خیلی خوب است. تنها نگرانی ام مربوط به زبان است که البته هر روز بهتر خواهم شد."

کورنتین تولیسو بهترین دوست تئو هرناندز در رختکن بایرن است که از قبل همدیگر را می شناسند. لوکاس در این باره که گران ترین خرید تاریخ باواریایی ها با 80 میلیون یورو است هم صحبت کرد:"این یک مشکل نیست. فشاری در موردش حس نمی کنم."