اسکالونی: آرژانتین بهتر از برزیل و شایسته فینال بود

اسکالونی: آرژانتین بهتر از برزیل و شایسته فینال بود

سایت رسمی فوتبالی - لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، باور دارد که عملکرد بازیکنانش بهتر از برزیل بوده و شایستگی حضور در فینال کوپا آمریکا را داشتند. 

به گزارش فوتبالی، آرژانتین موقعیت هایی را در ورزشگاه بلوهوریزنته و برابر برزیل ایجاد کرد اما در نهایت با دو گل ژسوس و فیرمینو بازی را به آنها واگذار کرد. سرجیو آگوئرو و لیونل مسی تلاش زیادی بعد از دریافت گل اول نشان دادند و موقعیت های بسیاری نیز برای به تساوی کشاندن بازی داشتند. اسکالونی که از عملکرد داور ناراضی بود، باور داشت که باید دو پنالتی به سود تیمش اعلام می شد. او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " در واقع تیمی که باید به فینال این رقابت ها صعود می کرد، آرژانتین بود. ما بهتر از برزیل بودیم. ما نشان دادیم که این گروه از بازیکنان طوری برای این پیراهن ارزش قائل هستند و تلاش می کنند که هیچکس دیگر این کار را انجام نمی دهد. ما تصویر خوبی برای آینده این تیم ملی ساختیم و پیشرفت بسیار بسیار خوبی داشتیم. "

اسکالونی همچنین درباره آینده خود و احتمال ادامه حضورش روی نیمکت مربیگری آرژانتین گفت: " فکر نمی کنم حالا زمان صحبت درباره این مسائل باشد چون این آخرین نگرانی من در حال حاضر است. من می خواهم در کنار بازیکنانم حضور داشته باشم و این لحظات سخت را با آنها بگذرانم. "

1070