بدنسازی پیش فصل در کنترل کادرپزشکی/ مصدومیت جزیی برای دو بازیکن سپاهان

بدنسازی پیش فصل در کنترل کادرپزشکی/ مصدومیت جزیی برای دو بازیکن سپاهان

وبسایت رسمی فوتبالی- پزشک تیم سپاهان توضیحاتی را در خصوص وضعیت بازیکنان تیم در دوره بدنسازی پیش فصل ارائه داد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکنان سپاهان زیر نظر امیرقلعه‌نویی فصل بدنسازی را با جدیت بالا و به صورت منظم پشت سر می‌گذارند تا برای حضوری پرقدرت در بازی‌های فصل جدید به خوبی آماده شوند.

دوران بدنسازی پیش فصل تیم‌ها، برای هر بازیکنی پرفشار و سخت است و ممکن است تحت تمرینات این دوره حساس برخی بازیکنان یک تیم دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شوند که البته طبیعی است و نقش کادرپزشکی تیم‌ها در این دوره پررنگ و سخت می‌شود.

مهدی صدیقی، پزشک طلایی پوشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس و در مورد آخرین وضعیت بدنی بازیکنان سپاهان گفت: در حال حاضر در تمرینات بدنسازی قرار داریم و به هرحال فشار زیاد است اما هماهنگی و همکاری خوبی بین کادرفنی، کادر پزشکی و تدارکات تیم برقرار است و همه ما به عنوان یک تیم دور هم جمع شده‌ایم و تلاش می‌کنیم که بازیکنان این فشار را کمتر احساس کنند.

صدیقی در پاسخ به این سوال که آیا فشار تمرینات باعث مصدومیت بازیکن یا بازیکنانی از تیم شده است، گفت: خیر، خداراشکر مصدوم خاصی نداریم. تنها ولسیانی و ایرانپوریان هستند که مصدومیت جزیی و کوچکی دارند و ما مشغول کار هستیم تا مشکل خاصی نداشته باشند و آمادگی کامل را به دست بیاورند.

وی در مورد وضعیت دیگر بازیکنان تیم گفت: همانطور که اشاره کردم همه بازیکنان تحت فشار هستند اما ما آن‌ها را به صورت کامل زیرنظر داریم و از همه نظر به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم. ماساژورهای تیم سخن مشغول کار هستند. بدنسازی ما خیلی خوب است و به همین دلیل بسیار کنترل شده و البته با قدرت جلو می‌رویم و همه چیز را تحت کنترل داریم.

 تیم فوتبال سپاهان روز جمعه عازم شهر مشهد می‌شود تا روز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف شهر خودرو برود.

9697