صادقی: تعویق لیگ شاید به سود برخی تیم‌ها باشد اما به نفع ما نیست/ با مربیان نامدار لیگ جذابی داریم

صادقی: تعویق لیگ شاید به سود برخی تیم‌ها باشد اما به نفع ما نیست/ با مربیان نامدار لیگ جذابی داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:برای تیمی مثل ما که تمرین هایمان را به موقع شروع کردیم اتفاق خوبی نیست. شاید برخی تیم‌ها تمایل داشته باشند که لیگ به تعویق بیفتد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سایپا فصل آینده با ابراهیم صادقی مربی جوان و با دانش خود وارد لیگ برتر نوزدهم می‌شود. صادقی به دلیل تجربه حضور ۱۹ ساله در سایپا لقب نارنجی وفادار را در فوتبال ایران یدک می‌کشد.  با این مربی گفت و گویی در مورد وضعیت تیم سایپا که در اردوی آماده سازی در شهر بروجن است به شرح زیر انجام دادیم:

اردوی آماده‌سازی‌ تیم چطور است؟
اردوی  خیلی خوبی بود. ما در دوران آماده سازی دو اردو داریم که هر دو داخلی است. با مدیریت باشگاه صحبت کردیم تا با برگزاری اردوهای داخلی به توسعه‌ فوتبال در شهرهای کوچک‌تر هم کمک کنیم. ۱۰ روز قبل از اردو از امکانات شهر بروجن بازدید کردم. دو زمین تمرین خیلی خوب و سالن وزنه بزرگ و وزنه خوب و استخر خوبی هم دارد.آب و هوای بسیار خوبی دارد. تغذیه سالم و خوبی دارد. مردم و مسئولین در این ۸ روزی که ما اینجا بودیم از ما حمایت کردند. یک بازی دوستانه هم با یکی از تیم‌های این شهر انجام دادیم. کار خوبی که با حمایت باشگاه سایپا انجام دادیم یک سری وسایل تمرین و تجهیزات ورزشی به سه تیم این شهر اهدا کردیم.فکر می‌کنم کار قشنگی بود که به توسعه فوتبال در شهرهای کوچک هم کمک می‌شود. از مدیریت باشگاه هم برای انجام چنین کار قشنگی تشکر می‌کنم. از مردم و مسئولان تیم شهر بروجن هم که کاملا در اختیار تیم ما بودند تشکر می‌کنم.

از نحوه یارگیری تیم‌تان در فصل نقل و انتقالات راضی هستید و بازیکنان مد نظر شما جذب شده‌اند؟
بله تا اینجا واقعا آنچیزی که من می‌خواستم اتفاق افتاده و بازیکنان مد نظرم جذب شده‌اند. تیم جوان و خوبی داریم.ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان جذب کردیم. یکی دو بازیکن دیگر در آینده به ما اضافه می‌شوند. در مجموع از جذب بازیکنان رضایت دارم.

 ارزیابی شما از تعویق قرعه‌کشی لیگ برتر نوزدهم چیست؟
چند وقتی در اخبار می شنویم که ورزشگاه‌ها نقص‌هایی دارند که باید برطرف شوند و به همین دلیل هم آقای تاج و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ بارها اعلام کردند که شاید لیگ به تعویض بیفتد. این قضیه باید زودتر حل شود. برای تیمی مثل ما که تمرینات‌مان را به موقع شروع کردیم اتفاق خوبی نیست. شاید برخی تیم‌ها دیرتر تمرینات ‌شان را شروع کردند و تمایل داشته باشند که لیگ به تعویق بیفتد ولی این به برنامه‌های تیم ملی هم لطمه می‌زند و لیگ را فشرده‌تر می‌کند و به فوتبال ضربه می‌زند و امیدوارم که مشکلات حل و مسابقات زودتر آغاز شود.

 مربیانی مثل دنیزلی، استراماچونی ایتالیایی و کالدرون آرژانتینی به لیگ برتر آمده‌اند.نظرشما در مورد حضور چنین مربیان گرانقیمت و مطرحی چیست؟
بله مربیان خوب، بزرگ و نامداری وارد لیگ ایران شده‌اند فکر می‌کنم امسال لیگ جذابی داریم.

هدف سایپا در لیگ برتر آینده چیست؛ قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی یا بقا در لیگ برتر؟
هدف ما این است با توجه به بازیکنانی که داریم ۷ بازیکن تیم امید داریم و ۲ بازیکن تیم ملی جوانان در مجموع میانگین سنی ما ۲۳/۵ است تیم جوانی داریم که نگاه‌مان به آینده است. هدف‌مان این است که بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم اگر این هدف را تعقیب کنیم قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت. به نظرم این غلط است که همه تیم‌ها  در شروع لیگ هدف‌شان کسب سهمیه آسیایی است. هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و بازیکنان‌مان پیشرفت کنند با این هدف نتایج خوبی هم می‌گیریم.

4344