رئال مادرید به ماندن گرت بیل راضی شد؟

رئال مادرید به ماندن گرت بیل راضی شد؟

سایت رسمی فوتبالی – گرت بیل می‌خواهد در رئال مادرید بماند.

این بازیکن ولزی گفته که می‌خواهد در سه سالی که از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده در این تیم بماند. این در حالی است که زین‌الدین زیدان، مربی تیم به او گفته که جایی در برنامه‌های آینده‌اش ندارد.

یک منبع نزدیک به باشگاه گفته که بیل به باشگاه اعلام کرده که جایی نمی‌رود، و آنها هم چاره‌ای جز استفاده از او ندارند. این منبع گفته این بازیکن 29ساله تا سال 2022 قرارداد دارد، و بسیار از حضور در اسپانیا و مادرید و رئال مادرید راضی است: «گرت بر این باور است که اگر نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود، دلیلش این است که در زمینه مصدومیت بدشانس بوده است. اما او حس می‌کند که این دوره به پایان رسیده است. او خوش‌بین است و بر این باور است که حالا می‌تواند پیشرفت کند. روی کاغذ، بیل بهترین بازیکن ماست. اما مساله دیگر این است که او تاکنون چقدر درخشش نشان داده است.»

زیدان امیدوار است که بیل را تا 8 آگوست، که پنجره نقل و انتقالات انگلیس بسته می‌شود به فروش برساند. اما دستمزد بیل 15 میلیون یورو در سال است و باشگاه‌ها حاضر نیستند چنین مبلغی را بپردازند.

منبع نزدیک به رئال می‌گوید: «او همیشه در مسابقات بزرگ عالی کار کرده است. اگر این بازیکن بخواهد بماند، نظر زیدان نسبت به او مثبت نخواهد بود، اما او زمان کافی برای تغییر نظر مربی را دارد. اگر بیل بخواهد در رئال بماند، باشگاه حاضر نخواهد بود به سمت خانه خودش سنگ پرتاب کند.»

8444