پانادیچ: مسئولان پرسپولیس من را نخواستند/ برای پرسپولیس برنامه‌ریزی خوبی کرده بودم

پانادیچ: مسئولان پرسپولیس من را نخواستند/ برای پرسپولیس برنامه‌ریزی خوبی کرده بودم

وب سایت رسمی فوتبالی- یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار مسئولین این باشگاه گفت: کاملا مشخص بود که آنها برای حضور گزینه دیگری برنامه ریزی کرده اند و اصلا ماجرای ما به رقم قرارداد نرسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس پیش از انتخاب گابریل کالدرون بود.

این مربی که چند ماه پیش هدایت تیم «ان کی کرشکو» اسلوونی را بر عهده گرفته بود، در مورد پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس گفت: من حاضر بودم تا به استانبول بروم. حتی به فرودگاه هم رفتم و در اتاق انتظار برای پرواز بودم اما رفتار چندان مناسبی را از سوی مسئولان پرسپولیس ندیدم.

وی افزود: کاملاً مشخص بود که آنها برای یک گزینه دیگر برنامه ریزی کرده‌اند و به همین خاطر به استانبول نرفتم. برای بار دوم هم که برای من بلیت ارسال کردند، بلیت پرواز ساعت ۲۰:۱۵ به استانبول، ساعت ۲۰:۲۰ از سوی مسئولان پرسپولیس به دست من رسید که واقعاً جالب بود.

این مربی کروات در مورد اینکه گفته می‌شود حضور وی در پرسپولیس به خاطر قیمت بالای پیشنهادی این مربی لغو شده است، گفت: این یک دروغ بزرگ است. ماجرای من و پرسپولیس اصلاً به قیمت دادن نرسید. چرا که مشخص بود مسئولان پرسپولیس برنامه خودشان را داشتند.

آندره پانادیچ اضافه کرد: من امیدوارم بودم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و همچنین برنامه‌های خوبی را تدوین کرده بودم. من پرسپولیس را همیشه دوست دارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

7413