رابیو: حرف‌های بوفون و بازی کنار رونالدو باعث شد به یووه بیایم

رابیو: حرف‌های بوفون و بازی کنار رونالدو باعث شد به یووه بیایم

سایت رسمی فوتبالی - آدرین رابیو مدعی شد که حرف های جان لوییجی بوفون و وسوسه بازی کنار کریستیانو رونالدو، او را متقاعد کرده که به یوونتوس بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، یووه روز سه شنبه رسما جذب رابیو را اعلام کرد و این هافبک سرانجام به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شده و به سری آ رفت. رابیو فصل گذشته در پاری سن ژرمن با بوفون هم بازی بود و آنها درباره احتمال حضور او در تورین صحبت کرده بودند. بازیکن 24 ساله فرانسوی در این باره گفت: " ما تماس های بسیاری در گذشته با یووه داشتیم اما آن زمان در زندگی من متفاوت بود. حالا زمان مناسبی برای حضور من در تورین است و به همین دلیل اینجا هستم. بایدد به شما بگویم که فصل گذشته صحبت های زیادی با جیجی انجام دادم. ما این فرصت را داشتیم که با یکدیگر صحبت کنیم و او پیشنهادات و توصیه های بسیاری به من کرد. البته که ما صحبت های زیادی درباره یوونتوس داشتیم. او باشگاه و تیم را به خوبی می شناخت. مشخصا بهترین کسی بود که می توانستم در این باره با او صحبت کنم. نظرات او اهمیت زیادی برای من داشت چون جیجی کسی است که فصل بسیار خوبی را با او گذراندم و از نظر شخصی نیز او دوست من است بنابراین نقش مهمی در این میان داشت. او به من نکات جالب بسیاری درباره یوونتوس گفت و من نیز از صحبت های او استفاده کردم. او کاری کرد که من به خوبی درباره یوونتوس فکر کنم و قانع شوم."

رابیو در پاسخ به سوالی درباره دورنمای حضور کنار کریستیانو رونالدو به عنوان هم تیمی نیز گفت: " مشخصا رونالدو مانند بسیاری دیگر از بازیکنان یک قهرمان بزرگ است و حضور او در این تیم در تصمیم من برای پیوستن به یوونتوس نقش داشت. من می دانستم که آنها باشگاه بزرگی هستند. جو در رختکن بسیار مثبت است چون همه بازیکنان در این تیم حرفه ای هستند و با یکدیگر رابطه خوبی دارند. "

1070