آلیسون: امیدوارم مثل لیورپول و رم، باز هم برابر مسی خوش شانس باشم

آلیسون: امیدوارم مثل لیورپول و رم، باز هم برابر مسی خوش شانس باشم

سایت رسمی فوتبالی - آلیسون بکر، دروازه بان تیم ملی برزیل، معتقد است که جلوی لیونل مسی جای اشتباه نیست اما امیدوار است که تجربیاتش از بازی برابر این ستاره در رقابت های باشگاه در نیمه نهایی کوپا نیز تکرار شود. 

به گزارش فوتبالی، آلیسون باید صبح چهارشنبه در دیدار دو تیم آرژانتین و برزیل رو در روی لیونل مسی قرار بگیرد. این دروازه بان در طول دو فصل با رم و لیورپول گذشته 4 بار برابر مسی و بارسلونا قرار گرفته است. در هر دوی این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد، تیم های آلیسون توانستند با کامبک برابر بارسا این تیم را از گردونه رقابت ها حذف کنند. در اولین دیدار دو فصل قبل رم در حالی که با نتیجه 4 - 1 در دیدار رفت در نیوکمپ شکست خورده بود، در دیدار برگشت با نتیجه 3 - 0 به پیروزی رسیده و به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کرد. فصل قبل نیز در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، لیورپول در دیدار رفت با 3 گل در زمین بارسا شکست خورد اما در کمال ناباوری در دیدار برگشت با 4 گل به پیروزی رسید تا به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. نقطه مشترک هر دو تیم حضور آلیسون درون دروازه بود. 

این دروازه بان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آرژانتین گفت: " من به تیمم، کار خودم و این واقعیت که بازی خوبی انجام خواهیم داد، اعتماد دارم. ما باید برای همه چیز آماده باشیم. رم و لیورپول هر دو متفاوت بودند. خوشبختانه داستان هر دو برای تیم من خوشحال کننده بود. من در دو تیم بودم که به صورت گروهی بازی می کردند. تیم ما نیز همینطور بازی می کند، به عنوان یک تیم با روابط خوب. حالا دو تجربه خوب دارم. اما در یک بازی مانند این جایی برای اشتباه مقابل آرژانتین نیست و همه باید تمام تلاش خود را بکنند. من خودم را یک قهرمان نمی دانم. اگر مهارهایی انجام می دهم و دیگران از فرصتشان استفاده نمی کنند، این خوب نیست. همه ما می دانیم که فوتبال اهدافی در بازی دارد بنابراین ما باید برای همه چیز آماده باشیم. "

1070