تهدید مدافع کلمبیا به مرگ پس از خراب کردن پنالتی در کوپا

تهدید مدافع کلمبیا به مرگ پس از خراب کردن پنالتی در کوپا

سایت رسمی فوتبالی - ویلیام تسیو، مدافع تیم ملی کلمبیا، تایید کردد که پس از خراب کردن پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا برابر شیلی تهدید به مرگ شده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کلمبیا که هر سه دیدار مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، شنبه صبح در سن پائولو به مصاف شیلی رفت که این بازی بدون گل مساوی در وقت های قانونی به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص کند. بازیکنان دو تیم تا ضربه چهارم همگی موفق به گل کردن توپ های خود و باز کردن دروازه حریفان شدند تا نتیجه بازی 4 - 4 شود. تسیو به عنوان پنالتی زن پنجم کلمبیا پشت توپ قرار گرفت اما ضربه خود را به بیرون زد تا الکسیس سانچز با گل کردن پنجمین پنالتی تیم شیلی، خود و هم تیمی هایش را به مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا برساند. پس از این اتفاق شرایط برای تسیو بسیار سخت شد. دنیلا مجیا، همسر این بازیکن، در صفحه اینستاگرام خود از تهدیدهای مرگی که صورت گرفته بود صحبت کرد و این بازکین نیز در گفتگو با رادیو کلمبیا و روزنامه های این کشور این خبر را تایید کرد. 

او در یکی از مصاحبه ها گفت: " بله بله، این درست است. آنها مطالبی برای همسرم نوشتند و او آنها را منتشر کرد. آنها برای من نیز مطالبی ارسال کرده اند اما من هنوز چیزی را منتشر نکردم. در برابر تهدیدهایی که علیه ما صورت گرفته، تنها دعا می کنیم. باید به این موضوع فکر کنند که این فقط فوتبال است و هر تیمی ممکن است پیروز شود یا بازنده باشد. "

1070