نیمار تماشاگر ویژه سوپرکلاسیکوی لاتین

نیمار تماشاگر ویژه سوپرکلاسیکوی لاتین

سایت رسمی فوتبالی- نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل این روزها حسابی در کانون توجهات قرار دارد. با جدی تر شدن گمانه زنی ها در مورد جدایی احتمالی او از پاری سن ژرمن و بازگشتش به بارسلونا، این روزها همه جا صحبت از اوست.

به گزارش فوتبالی، نیمار که این روزها حسابی فکر و ذکرش به آینده فوتبالی اش معطوف است، قرار است تا بازی برزیل مقابل آرژانتین که جدالی حساس و تماشایی در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکاست را از نزدیک تماشا کند. او قصد دارد تا اینگونه تعهدش را به تیم ملی کشورش نشان دهد. بدین ترتیب، دیدار سوپرکلاسیکوی آمریکای لاتین که قرار است در ورزشگاه مینیرائوی بلو اوریزونته برگزار شود، یک تماشاگر ویژه و خاص خواهد داشت: نیمار در داخل ورزشگاه به تماشای جدال هموطنانش با لیونل مسی و یارانش خواهد نشست.

این ستاره برزیلی چند روز قبل از آغاز رقابتهای کوپا آمه ریکا، در دیدار دوستانه برزیل مقابل قطر مصدوم شد و بدین ترتیب شانس حضور در این رقابتها را از دست داد. حالا برزیل بدون نیمار به دنبال آن است تا با غلبه بر آرژانتین به فینال رقابتهای این دوره کوپا آمه ریکا برسد و نیمار هم شانس تماشای این جدال دیدنی را از دست نخواهد داد.

کاپیتان سلسائو، از سکوهای ورزشگاه بلو اوریزونته به هم تیمی هایش روحیه خواهد داد و امید فراوانی دارد تا تیم ملی کشورش را بار دیگر در فینال کوپا آمه ریکا ببیند.

 6363