ارزش سلسائو، 360 میلیون دلار بیشتر از ارزش آرژانتین

ارزش سلسائو، 360 میلیون دلار بیشتر از ارزش آرژانتین

سایت رسمی فوتبالی- این روزها همه فوتبال دوستان در انتظار رویارویی دو تیم برزیل و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کوپا آمه ریکا هستند. در این راستا و در آستانه این بازی حساس، گزارشهای متعددی در مورد این دو تیم که دو غول فوتبال آمریکای لاتین هستند منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از این گزارشها، ارزش بازیکنان حاضر در هریک از این دو تیم مورد محاسبه قرار گرفته و درنهایت مشخص شده که ارزش تیم ملی برزیل در این دوره از رقابتهای کوپا آمه ریکا بیش از 350 میلیون دلار بیشتر از ارزش بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین است. این درحالی است که آرژانتینی ها لیونل مسی که یکی از ارزشمندترین مهره های حال حاضر دنیای فوتبال است را در تیمشان می بینند.

دراین ارزیابی ارزش تیم ملی آرژانتین، 740.41 میلیون دلار برآورد شده است ولی ارزش تیمی که تیته هدایت آن را در اختیار دارد، 1100.83 میلیون دلار محاسبه شده است. بدین ترتیب ارزش کلی تیم فعلی برزیل در رقابتهای کوپا آمه ریکا حدودا 360.42 میلیون دلار بیشتر از تیم اسکالونی است. 

ارزش بازیکنان هرتیم با توجه به برآوردهای وب سایت تخصصی ترنسفرمارکت درنظر گرفته شده است. البته ارزشمندترین بازیکن حاضر در این بازی حساس در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، لیونل مسی ستاره آلبی سلسته است که قیمت تقریبی او 170 میلیون دلار عنوان شده است.

در بین 23 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی برزیل، فیلیپه کوتینیو با ارزشی معادل 102 میلیون دلار، روبرتو فیرمینو و الیسون بکر هریک با ارزشی در حدود 90 میلیون دلار، گابریل ژسوس، آرتور و ادرسون با ارزشی حدودا 79 میلیون دلار ، مارکینیوش (73 میلیون دلار)، آلان و کاسمیرو (هریک 68 میلیون دلار)، میلیتائو و ریچارلیسون (هریک با ارزشی در حدود 56 میلیون دلار)، داوید نرس و الکس ساندر (هریک با ارزشی معادل 51 میلیون دلار)، جزو گران قیمت ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی برزیل هستند.

درتیم ملی آرژانتین ، لیونل مسی ارزشمندترین شاگرد اسکالونی است و پائولو دیبالا با ارزشی در حدود 96 میلیون دلار و سرخیو آگوئرو با ارزشی معادل 73 میلیون دلار و جیووانی لوسلسو به ارزش 56 میلیون دلار در رده های بعدی هستند.

 

6363