کروس: در اسپانیا در عرض یک هفته، از قهرمان تبدیل به یک احمق می شوی

کروس: در اسپانیا در عرض یک هفته، از  قهرمان تبدیل به یک احمق می شوی

سایت رسمی فوتبالی- تونی کروس ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در مراسم معرفی فیلم مستندی در مورد زندگی اش که در برلین برگزار می شد، شرکت کرد. ساخت این فیلم درمورد زندگی کروس به نحوی بیانگر این است که او یک اسطوره در فوتبال کشورش است و تبدیل به یکی از سمبلهای ورزشی کشور آلمان شده است.

کروس در گفتگو با خبرگزاری افه درمورد ساخت این فیلم گفت:« این فیلم معنا و مفهوم زیادی برای من دارد. تصمیم گیری برای ساختن آن سخت بود ولی درنهایت پذیرفتم و از این بابت خیلی خوشحالم. زمانی که این پیشنهاد به من ارائه شد، احساس غرور کردم. اینجا در آلمان داستان زندگی چهره های بزرگ ساخته می شود و قرار گرفتن در لیست این افراد، اتفاق ویژه ای بود.»

این ستاره آلمانی تا به امروز 4 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و سه بار با پیراهن رئال مادرید به این افتخار دست یافته. کروس در ادامه صحبتهایش گفت:« گاهی وقتها این حس را دارم که فوتبال به مسائل فراوانی بستگی دارد و مطالب زیادی هم دراین باره نوشته می شود. در اسپانیا این موضوع شدیدتر و حاد تر است. ممکن است یک هفته، قهرمانی بزرگ لقب بگیری و هفته بعد، احمق ترین فرد دنیا دیده شوی ولی من مسائل را با واقع بینی نگاه می کنم و زیاد مسائل را سفید و سیاه نمی بینم و اینگونه راحت هستم و به موفقیت می رسم.»

کروس در ادامه به این نکته اشاره کرد که به رغم موفقیتهایی که کسب کرده، همیشه سعی می کند فروتنی اش را حفظ کند و همه این موفقیتهارا مدیون خانواده اش است:« فکر می کنم باید از والدینم به خاطر اینکه مرا اینگونه تربیت کردند تشکر کنم. از نظر من خانواده واقعا مهم است و همسر خیلی خوبی دارم که حواسش به همه چیز هست و من هم فروتنی ام را حفظ می کنم.»

 در این فیلم مستند، زندگی کروس از شهر زادگاهش گریفسوالد در شرق آلمان آغاز می شود. سپس به دوران حضور او در مدرسه پایه ای هانزاروستوک اشاره می شود و سپس انتقالش به بایرن و پس از آن انتقال قرضی به بایرلورکوزن و بازگشتش به بایرن مونیخ و نهایت پیوستن به رئال مادرید به تصویر کشیده می شود. 

6363