صعود مراکش و ساحل عاج در جام ملت های آفریقا

صعود مراکش و ساحل عاج در جام ملت های آفریقا

سایت رسمی فوتبالی-  مراکش امشب با گل دقایق پایانی آفریقای جنوبی را مغلوب کرد و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد. ساحل عاج نیز با 4 گل نامیبیا را شکست داد و به عنوان تیم دوم صعود کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، ساحل عاج موفق شد بالاخره در دقایق پایانی نیمه اول بالاخره دروازه ماکس گرادل دروازه نامیبیا را باز کرده و با برتری 0-1 راهی رختکن شود. در اوایل نیمه دوم و سری دای موفق شد در دقیقه 58 گل دوم را نیز برای ساحل عاج به ثمر برساند.

در دقیقه 71 کاماتوکا موفق شد گل اول نامیبیا را به ثمر رسانده و اختلاف را به حداقل برساند. اما در ادامه حملات ساحل عاج دوباره آغاز شد و آنها 2 بار و در دقیقه 84 توسط وینفرد زاها و در دقیقه 89 توسط مکسول کورنت به گل رسیده و در نهایت با برتری 1-4 برابر نامیبیا راهی دور بعدی شدند.

 

اما در دیگر دیدار این گروه نیز مراکش با یک گل موفق به غلبه بر آفریقای جنوبی شد. مراکش که با 7 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، باید برای حفظ صدرنشینی خود در این دیدار حداقل یک امتیاز می گرفت و آفریقای جنوبی برای صعود به پیروزی نیاز داشت.

 

تلاش های آفریقای جنوبی در طول 90 دقیقه نتیجه ای در بر نداشت و در نهایت در دقیقه 92 مبارک بوصوفا موفق شد تک گل مراکش را به ثمر برساند تا آنها به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شوند.