خبر رسمی: موناکو و خرید ژلسون از اتلتیکومادرید

خبر رسمی: موناکو و خرید ژلسون از اتلتیکومادرید

سایت رسمی فوتبالی- ژلسون مارتینس به صورت رسمی به باشگاه موناکو منتقل شد. این بازیکن جوان که نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی درموناکو بازی می کرد، حالا به صورت رسمی از اتلتیکو مادرید جدا شد و به این باشگاه فرانسوی منتقل گردید.

قرارداد ژلسون با موناکو تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت. مذاکرات بر سر انتقال رسمی ژلسون از اتلتیکو به موناکو از هفته گذشته آغاز شده بود و حالا به نتیجه رسیده است. ژلسون تمایلی به بازگشت به اتلتیکو نداشت و سران باشگاه مادریدی هم تمایل زیادی داشتند تا از فروش او درآمدزایی کنند. آنها در نهایت با باشگاه اسپورتینگ، مالک سابق این بازیکن جوان هم برسر رقمی که باید به این باشگاه پرتغالی پرداخت شود، به توافق رسیده و نهایتا اورا به موناکو فروختند.

سران باشگاه موناکو حدودا 30 میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداختند تا این بازیکن را مال خود کنند. ژلسون به صورت مجانی به اتلتیکو پیوسته بود ولی سران باشگاه اتلتیکو با مدیران اسپورتینگ لیسبون که علیه آنها به فیفا شکایت کرده بودند به توافق رسیدند و 22.5 میلیون یورو برای خرید او به این باشگاه پرتغالی پرداخت کردند.

باشگاه موناکو هم خبر خرید ژلسون از اتلتیکومادرید را به صورت رسمی اعلام کرد. ژلسون در بازار زمستانی گذشته به صورت قرضی از اتلتیکو به موناکو منتقل شده بود. چرا که در اتلتیکو فرصت چندانی برای حضور درترکیب تیم سیمئونه نمی یافت و به دنبال آن بود که بیشتر به زمین برود. او در تیم موناکو، توانست خواسته اش را محقق کند و یکی از بازیکنان مهم این تیم شد و نقش پررنگی در بقای موناکو داشت. به همین خاطر اولویت اول ژلسون این بود که در موناکو بماند و رسما اعلام کرده بود که تصمیمی برای بازگشت به اتلتیکو ندارد. حالا او قراردادی 5 ساله با موناکو به امضا رسانده است.

6363