گودرزی: گفته بودم دوست دارم در پارس جنوبی بمانم

گودرزی: گفته بودم دوست دارم در پارس جنوبی بمانم

وبسایت رسمی فوتبالی - هافبک باتجربه پارس جنوبی جم می‌گوید همه تلاشش را برای موفقیت تیمش در لیگ نوزدهم انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، شهرام گودرزی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره تمدید قراردادش عنوان کرد: من از چند هفته قبل به آقای رضاییان گفته بودم که دوست دارم در پارس جنوبی بمانم. طبیعتا برخی خواسته‌ها داشتم که در جلساتی که با مدیران باشگاه و شخص آقای رضاییان داشتیم، موضوعات حل شد و قراردادم را تمدید کردم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که یکسال دیگر در خدمت پارس جنوبی و هواداران خوب این تیم هستم. من دو فصل خوب در کنار مردم شهرستان جم داشتم و امسال هم نهایت تلاشم را خواهم کرد تا بتوانیم مهره مفیدی برای تیمم باشم.

هافبک پارس جنوبی با اشاره به حضور فراز کمالوند این تیم بیان کرد: من قبلا با آقا فراز کار کردم. ایشان مربی بادانشی است که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. خوشحالم که دوباره شاگرد او می‌شوم و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.

گودرزی درباره تغییرات انجام شده در ترکیب پارس جنوبی گفت: این مربی نظر سرمربی تیم است و باید به آن احترام بگذاریم. من فکر می‌کنم تیم خوبی جمع شده و همه چیز برای کسب موفقیت فراهم است. امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان افزود: جا دارد از آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. ایشان از روز اول نقل و انتقالات به همراه آقای کمالوند تلاش زیادی انجام دادند تا تیم خوبی را ببندند. درباره خود من نیز آقای رضاییان لطف زیادی داشتند. امیدوارم بتوانم این لطف شان را جبران کنم. از هواداران هم می‌خواهم حمایت کنند تا همه در کنار هم سال خوبی داشته باشیم.

1984