وینیسیوس: فشاری برای پر کردن جای رونالدو روی من نیست

وینیسیوس: فشاری برای پر کردن جای رونالدو روی من نیست

سایت رسمی فوتبالی - وینیسیوس جونیور مدعی شد که فشاری روی او برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید نیست و او نیز قصد ندارد دستاوردهای این اسطوره را تکرار کند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره جوان برزیلی در تابستان 2018 به رئال مادرید پیوست و در طول یک سال گذشته تلاش کرد که به این تیم کمک کند. حضور او در تیم همزمان با خروج یکی از اسطوره های بزرگ باشگاه مادریدی شد. کریستیانو رونالدو در تصمیمی ناگهانی و شوکه کننده از رئال مادرید جدا شده و پس از 9 سال به یوونتوس پیوست. وینیسیوس که تنها 18 سال دارد، هرگز تصمیمی برای پر کردن جای این بازیکن ندارد. او می خواهد پیشرفت کند و استعداد بسیاری نیز در بازی او دیده می شود اما این بازیکن برزیلی مدعی شده که هیچکس از او در این سن کم انتظار تکرار موفقیت های رونالدو را ندارد. وینیسیوس در گفتگو با آس اظهار داشت: " کریستیانو، کریستیانو است. او اسطوره این باشگاه است و کاری انجام داده که هرگز کسی انجام نداده بود. اما من هرگز احساس نکردم که باید جانشین او باشم. من می خواهم بازی کرده و به رئال مادرید کمک کنم. "

وینیسیوس فصل گذشته 31 بازی برای رئال مادرید انجام داد و 4 گل نیز به ثمر رساند. او باور دارد که تصمیم درستی گرفته که در نوجوانی به این تیم پیوسته است. مهاجم برزیلی اضافه کرد: " درباره شرایط من، فکر می کنم که این زمانبندی درست بود. من به خوبی برای فلامنگو بازی می کردم اما اشتیاق پیشرفت نیز داشتم. من در سه ماه حضورم در مادرید به نسبت یک سال حضور در برزیل بیشتر رشد کردم. این آغاز خوبی برای من بود و سپس توانستم در بهترین باشگاه دنیا بازی کنم. "

وینیسیوس همچنین درباره شانس بازی و تمرین کنار بهترین بازیکنان دنیا گفت: " تمرینات متفاوت است. بیشتر جلساتی تمرینی از بازی های واقعی بهتر هستند. در تمرینات هیچکس نمی خواهد شکست بخورد و همه بازیکنان می خواهند هر روز پیشرفت کنند. بازیکنانی مانند سرجیو راموس و بنزما که بیشتر از 30 سال سن دارند اما سخت تر از هرکس دیگری تمرین می کنند. انگیزه ای که از حضور در کنار بازیکنان بزرگ می گیرید، کمک زیادی به رشد شما می کند. "

1070