مارسلو: زیدان مانند برادرم است و از بازگشت او بسیار خوشحالم

مارسلو: زیدان مانند برادرم است و از بازگشت او بسیار خوشحالم

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، می گوید که رابطه او و زین الدین زیدان مانند دو برادر است و بازگشت این مربی فرانسوی به سانتیاگو برنابئو باعث خوشحالی او شده است. 

به گزارش فوتبالی، مارسلو فصل گذشته در رئال مادرید چندان موفق نبود. چند مصدومیت پیاپی و پس از آن رابطه نه چندان خوب او با سانتیاگو سولاری باعث شده بود که این بازیکن از شرایط آرمانی دور باشد و به یک بازیکن ذخیره در این تیم تبدیل شود. اما بازگشت زیدان شرایط را برای مدافع برزیلی تغییر داد. با این حال باز هم این بازیکن به کوپا آمریکا دعوت نشد و حالا آخرین روزهای تعطیلات خود را پیش از بازگشت به تمرینات تیم زیدان و حضور در تور پیش فصل رئال مادرید در کشور آمریکا پشت سر می گذارد. مارسلو در گفتگو با نشریه اسپانیایی Esporte Espetacular درباره عدم حضور خود در ترکیب تیم ملی برزیل در کوپا اظهار داشت: " تنها کاری که می توانم بکنم این است که تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم بار دیگر به ترکیب تیم ملی برزیل برگردم. این یکی از اهداف من است. "

او همچنین درباره رابطه دوستانه خود با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، نیز صحبت کرد و گفت که هر از گاهی با این بازیکن در ارتباط است اما در این مکالمات خیلی درباره فوتبال صحبت نمی کنند. مارسلو در این باره گفت: " ما چیزهای بسیار مهمتری از فوتبال داریم که درباره آنها با هم حرف بزنیم. معمولا درباره فرزندانمان و سایر موارد صحبت می کنیم. "

در نهایت مارسلو از بازگشت زیدان به نیمکت رئال مادرید ابراز خوشحالی کرده و اضافه کرد: " زیدان مانند برادر من است. از شنیدن خبر بازگشت او بسیار خوشحال شدم. هرچند این خوشحالی برای ای که فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کنم نبود، بلکه به دلیل لذت و شوقی بود که زیدان با خود به تیم می آورد. "

1070