مهم‌ترین بازیکنان آزاد اروپا؛ از روبن تا ریبری و آلوز

مهم‌ترین بازیکنان آزاد اروپا؛ از روبن تا ریبری و آلوز

سایت رسمی فوتبالی – اول ژولای (امروز) به معنی پایان رسمی زمان قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان با باشگاه هایشان تا تابستان 2019 اعتبار داشت.

به گزارش فوتبالی، خرید بازیکنان آزاد برای باشگاه ها این مزیت را دارد که نیازی به چانه زدن با باشگاه های دیگر نیست و می توانند بازیکن محبوبشان را رایگان بخرند. به همین بهانه تیمی از یازده بازیکن آزاد حال حاضر فوتبال اروپا را مرور می کنیم:

آدریان: دروازه بان اسپانیایی وستهام با پایان قراردادش با تیم انگلیسی در حال حاضر بدون تیم است. قیمت این بازیکن 3.5 میلیون یورو است.

گری کیهیل: مدافع انگلیسی پس از سالها حضور در چلسی بدون تیم مانده است. قیمتش هشت میلیون یورو است.

دنی آلوز: مدافع راست اسبق بارسلونا در حال حاضر قراردادش با پی اس جی به اتمام رسیده است. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 2.5 میلیون یورو است. شایعاتی در مورد بازگشتش به بارسا مطرح شده اما قطعا مشتریانی در سطح اروپا دارد. هر چند که شاید بخواهد سالهای پایانی فوتبالش را با دستمزد نجومی چینی ها سپری کند.

فیلیپه لوئیز: مدافع برزیلی اتلتیکومادرید با پایان قراردادش از تیم سیمئونه جدا می شود. قیمتش در حال حاضر سه میلیون یوروست.

آلبرت مورنو: مدافع چپ اسپانیایی پس از چندین سال حضور در لیورپول حالا قراردادش به اتمام رسیده است. ارزش او 9 میلیون یورو تخمین زده می شود.

لروی فر: قرارداد این هافبک هلندی با باشگاه سوانزی به اتمام رسیده است. قیمت فعلی این بازیکن 6 میلیون یورو تعیین شده و باید دید که چه باشگاهی به سراغ او می رود.

محمد دیامه: این هافبک سنگالی نیز با پایان قراردادش با نیوکاسل در حال حاضر بدون تیم مانده و سایت ترانسفرمارکت قیمتش را پنج میلیون یورو مشخص کرده است.

فرانک ریبری: وینگر باتجربه فرانسوی با پایان قراردادش با بایرن در حال حاضر بدون تیم است. شایعات در مورد حضورش در باشگاه السد زیاد است.

آرین روبن: ستاره هلندی که سالها هم تیمی ریبری بوده در پروسه پوست اندازی بایرن از تیم جدا شده و فعلا تیم ندارد. ارزش او چهار میلیون یورو است.

دنیل استوریج: قرارداد این منهاجم انگلیسی با لیورپول به پایان رسیده است. ارزش او در حال حاضر مبلغی در حدود 15 میلیون یورو است.

دنی ولبک: مهاجم انگلیسی با پایان قراردادش با آرسنال در حال حاضر آینده مشخصی ندارد. قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 12 میلیون یورو تخمین زده می شود.