ستاره سابق رئال: پوگبا نماد منچستر است و یونایتد او را نمی‌فروشد

ستاره سابق رئال: پوگبا نماد منچستر است و یونایتد او را نمی‌فروشد

سایت رسمی فوتبالی - کلود ماکلله، ستاره سابق رئال مادرید، باور دارد که پل پوگبا نماد منچستریونایتد است و این باشگاه حاضر به فروش هافبک فرانسوی خود نخواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، هافبک تیم ملی فرانسه در آستانه انتقال به سانتیاگو برنابئو با قراردادی گرانقیمت قرار دارد. منابع نزدیک به هر دو باشگاه اعلام کرده اند که رئال مادرید علاقه بسیاری به خرید این بازیکن دارد. زین الدین زیدان پیش از این بارها از اشتیاق خود برای کار با پوگبا صحبت کرده است. ماکلله از داغ شدن این شایعات تعجب نکرده اما تردید دارد که مقامات اولدترافورد تصمیمی برای فروش این بازیکن داشته باشند. ماکلله در گفتگو با مارکا درباره انتخاب پوگبا به عنوان گزینه درست در رئال مادرید اظهار داشت: " البته. چنین بازیکنانی برای زیدان ارزشمند هستند. او می داند چطور هر کاری را انجام دهد و این کار سختی است. استعداد او بسیار تاثیرگذار و تحسین برانگیز است اما کار منچستریونایتد در صدور اجازه جدایی این بازیکن سخت است چرا که او نماد این تیم است. او کاراکتر، شخصیت، بازی و ویژگی های دیگری دارد. و این مزایا همیشه برای تیمی مانند رئال مادرید بسیار خوب است. "

پوگبا تنها بازیکن فرانسوی نیست که صحبت از حضورش در رئال مادرید مطرح شده و کیلیان امباپه نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که رئالی ها علاقه بسیاری به جذب او دارند. ماکلله درباره دیگر هموطن خود گفت: " او برای سن خودش بسیار تاثیرگذار است اما فکر می کنم پاری سن ژرمن هرگز اجازه جدایی او را صادر نمی کند. در حال حاضر چنین چیزی غیرممکن است چرا که او چهره باشگاه و کشور است. او پیش از این نشان داده که در تیم ملی بی نظیر است. او مهارت های فوتبالی و شخصیتی زیادی دارد. "

1070