رسمی؛ دیاوارا به رم پیوست

رسمی؛ دیاوارا به رم پیوست

سایت رسمی فوتبالی - آمادو دیاوارا دقایقی قبل با امضای قراردادی به ارزش 21 میلیون یورو از ناپولی جدا شده و به تیم رم پیوست. 

به گزارش فوتبالی، این هافبک که در حال حاضر برای انجام بازی های جام ملت های آفریقا و حضور در ترکیب تیم ملی گینه به همراه این تیم حضور دارد، به مدت 5 سال و تا سال 2024 پیراهن رم را بر تن خواهد داشت. دیاوارای 21 ساله پس از این که رم مانولاس را در روز یکشنبه با مبلغ 36 میلیون یورو به ناپولی فروخت، به این تیم پیوست. جیدو فینگا، مدیر اجرایی رم درباره انتقال این بازیکن گفت: " ما مدتهاست که آمادو را پیگیری می کردیم. او بازیکنی است که سالهاست استعدادش در ایتالیا را ثابت کرده است. ما خوشحالیم که از او در رم استقبال می کنیم و اطمینان داریم که او می تواند به بازیکن مهمی برای باشگاه تبدیل شود. "

سرمربی جدید رم، فونسکا، که از شاختار دونتسک آمد تا جانشین کلودیو رانیری شود، کم کم در حال شکل دادن به تیم خود است. رم اسپیناتزولا را به قیمت 29.5 میلیون یورو از یوونتوس خریداری کرد و به ازای آن پلگرینی 20 ساله را با قیمت 22 میلیون یورو به قهرمان سری آ فروخت. ادین ژکو نیز در آستانه پیوستن به اینتر قرار دهد و شایعاتی نیز پیرامون تلاش رم برای خرید گونزالو ایگواین از یوونتوس به گوش می رسد که البته توسط این بازیکن و برادرش تکذیب شده است. 

1070