کالدرون هم قیمت برانکو

کالدرون هم قیمت برانکو

وب سایت فوتبالی- سرمربی جدید پرسپولیس از لحاظ دستمزد تفاوتی با مربی قبل این تیم ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی فوتبالی، مدیریت باشگاه پرسپولیس برای جذب سرمربی جدید از قبل می‌دانست که نباید بیشتر از 700 هزار  یورو هزینه کند از این جهت که برانکو هم قرار بود تقریبا با همین مبلغ برای سال پنجم در پرسپولیس ماندنی شود.

در مورد برانکو، حمیدرضا گرشاسبی اخیر نکته‌ای را گفت مبنی بر اینکه او با قرارداد 700 هزار دلاری به پرسپولیس آمد اما با وجودی که طبق قانون باید هر سال 20 درصد به آن اضافه می شد، او حاضر به افزایش قراردادش نشد و فقط برای هر موفقتی پاداش می‌خواست.

اینکه حالا کالدرون واقعا مربی با این قیمتی که با پرسپولیس توافق کرده است یا نه موردی است که نمی شود به سادگی از آن گذشت.

او آخرین بار مهرماه سال 96 بود روی نیمکت تیم معمولی بنی یاس امارات نشست و بعد از آن دیگر تیمی به این مربی اعتماد نکرد.

موفقیت‌های کالدرون به تقریبا 6،7 سال قبل برمی‌گردد و بعد از آن او نتوانسته کارنامه موفقیت‌امیزی داشته باشد تا قرارداد خوبی امضا کند.

با این حال  باشگاه پرسپولیس 700 هزار یورو (تقریبا 11 میلیارد) برای او هزینه کرده است. بماند که حداقل 400 هزار یورو دستمزد دستیاران وی خواهد شد.  به هر حال باید نشست و دید که آیا کالدرون می‌تواند یک برانکوی دیگر برای پرسپولیس باشد یا سرنوشتی مشابه مانوئل ژوزه و نلو وینگادا پیدا خواهد کرد.

نباید این موضوع را فراموش کرد که برانکو، تیمی هماهنگی، با شخصیت بالای قهرمانی و کامل را تحویل کالدرون داد و  کسب موفقیت با این تیم خیلی هم هنر نمی خواهد.

7413