تابش: اولویت ما حفظ کومان و کی‌روش است

تابش: اولویت ما حفظ کومان و کی‌روش است

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:برای دو سه بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم، بازیکن خارجی مد نظرمان است. اولویت ما کومان و کی‌روش هستند اما بیکار ننشستیم که دستمان در پوست گردو بماند

به گزارش فوتبالی، مسعود تابش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در خصوص برگزاری جلسه بررسی نواقص ورزشگاه نقش جهان گفت: جلسه خوبی را با مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فوتبال و سازمان لیگ برگزار کردیم و اعلام کردیم که اقدامات خوبی مانند اضافه شدن چند جاده دسترسی، پارکینگ، نصب دوربین‌های مداربسته، پیشرفت ساخت و ساز سقف طبقه دوم و... انجام شده است. ۷۰ تا ۸۰ درصد سقف طبقه دوم را آماده کرده‌ایم و البته کار باقیمانده این مورد، مانع برگزاری مسابقات نیست.

تابش در خصوص اینکه در مورد چه نواقصی از ورزشگاه نقش جهان در این جلسه گفت‌وگو شده است، گفت: بیشتر در مورد بحث ایمنی و امنیت ورزشگاه صحبت شد که عمده آن مربوط به مسئله بلیت‌فروشی اینترنتی و گیت‌های الکترونیکی و همچنین شماره‌دار کردن صندلی‌ها بود. ما قرارداد این موضوعات را بسته‌ایم و تلاشمان این است که در اسرع وقت این اقدامات انجام بگیرد، ضمن اینکه در تلاشیم تا دوربین‌های بیرونی ورزشگاه نقش جهان نیز نصب شوند.

وی در ادامه گفت: مشکلی که وجود دارد بحث عدم واگذاری ورزشگاه نقش جهان به مجموعه فولاد مبارکه سپاهان است، امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده این اتفاق بیفتد. با این حال ما در همه موارد قراردادها را بسته‌ایم و فکر می‌کنم حداکثر تا یکی دو هفته پس از واگذاری ورزشگاه تمام نواقص را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد موضوع واگذاری ورزشگاه نقش جهان تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما امیدواریم که تا شروع فصل جدید این ورزشگاه واگذار شود تا ما هم کارها را راحت‌تر و سریع‌تر انجام بدهیم. البته مواردی هم مانند نصب سیستم صوتی، افزایش آبخوری‌ها و... وجود دارد که جزو تعهدات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است و امیدواریم شرکت توسعه تا زمان واگذاری ورزشگاه به این تعهدات عمل کند.

تابش در مورد برنامه تیم سپاهان گفت: پیش از شروع هفته جدید لیگ برتر ما قرار است روز پانزدهم تیر در مشهد به مصاف تیم پدیده برویم، پس از آن از تاریخ شانزدهم تا بیست و سوم همین ماه اردویی را در کردان برگزار می‌کنیم که دو بازی مقابل بادران و پیکان در این اردو پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه بازیکنان در همین مدت تست‌های پزشکی را در مرکز ایفمارک پشت سر می‌گذارند. پس از این بازیکنان تمریناتشان را چند روزی در اصفهان ادامه می‌دهند و ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد سفری نیز به ترکیه خواهیم داشت که سه بازی هم در آن اردو پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سپاهان در مورد آخرین وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم گفت: اولویت ما این است که با کومان و کی‌روش قرارداد ببندیم. آنها به هماهنگی خوبی با سایر نفرات تیم رسیده‌اند و امتحانشان را پس داده‌اند. مذاکراتمان ادامه دارد و امیدواریم در هفته جاری تکلیف آنها مشخص شود.

تابش افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این توافق صورت بگیرد با اینحال پیش‌بینی‌های لازم را کرده‌ایم که اگر نتوانستیم با آنها به توافق برسیم، بازیکنان خارجی خوب دیگری را جایگزین آنها کنیم. 

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس هم با کی‌روش وارد مذاکره شده است، گفت: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام. ما مرتب در حال مذاکره با این بازیکن و مدیر برنامه‌اش هستیم و هم او هم کومان برای ماندن در سپاهان ابراز علاقه کرده‌اند اما چیزی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به ما اعلام نشده و ما نیز اطلاعی از آن نداریم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به مذاکره پرسپولیس، آیا ممکن است باشگاه سپاهان مبلغ بیشتری را به کی‌روش استنلی پیشنهاد بدهد، گفت: خیر، کار ما در باشگاه سپاهان حساب و کتاب دارد، ضمن اینکه ما اصلا  چنین بحث‌ها و صحبت‌هایی نداشته‌ایم که پرسپولیس یا باشگاه‌های دیگر فلان قدر پیشنهاد داده‌اند. 

تابش در مورد روند مذاکره با اوساگونا گفت: برای دو سه بازیکنی که می‌خواهیم جذب کنیم، بازیکن خارجی مد نظرمان است. اولویت ما کومان و کی‌روش هستند اما همانطور که گفتم بیکار ننشستیم که دستمان در پوست گردو بماند و مشکل پیدا کنیم. همانطور که اشاره کردم، در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم و بازیکنان خوب دیگری را هم زیر نظر داریم.



9697