در صورت عدم توافق با کالدرون / پرسپولیس سه گزینه دیگر دارد

در صورت عدم توافق با کالدرون / پرسپولیس سه گزینه دیگر دارد

وبسایت رسمی فوتبالی – پرسپولیس به جز کالدرون سه گزینه دیگر را در فهرست انتظار دارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می رسد کار کالدرون با پرسپولیس تمام شده و او را باید جانشین برانکو دانست اما روزنامه گل از سه گزینه دیگر سرمربیگری پرسپولیس رونمایی کرده است.

نفر اول این فهرست میروسلاو دوکیچ صربستانی است. مربی 53 ساله‎ای که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی صربستان و همچنین باشگاه والنسیا را دارد و فصل 2017 هم هدایت باشگاه الشباب امارات را به عهده داشته. رقم درخواستی این مربی، 700 هزار دلار برای یک فصل است.

گزینه دوم قرمزها میشائیل اسکیبه است. مربی 53 ساله آلمانی که در تیمهایی نظیر دورتموند، لورکوزن، گالاتاسرای و هرتابرلین سرمربیگری کرده. او بین سالهای 2000 تا 2004 مربی تیم ملی آلمان بوده و سه سال هم هدایت تیم ملی یونان را به عهده داشته است. اسکیبه با تنها تیمی که در مقام سرمربی به افتخار رسیده، گالاتاسرای بوده و با این تیم در سال 2008 قهرمان سوپرکاپ ترکیه شده است. او به نسبت دوکیچ مربی ارزانتری است و رقم درخواستی‎اش بین 500 تا 600 هزار دلار است.

آخرین مربی ای که پرونده‎اش روی میز ایرج عرب دیده شده، فیلیپ کوکو است. این مربی 48 ساله هلندی که سابقه بازی در بارسلونا را دارد، چهار سال مربی تیم ملی کشورش بوده و 5 سال هم روی نیمکت آیندهوون نشسته است. آخرین تیم کوکو، فنرباغچه ترکیه بوده. او با آیندهوون سه بار قهرمان لیگ هلند شده و رقم درخواستی او هم مشابه اسکیبه است.

1984